Двигуни BMW 4 gran coupe

ПОЄДНАННЯ ДИНАМІКИ ТА ЕКОНОМІЧНОСТІ.

Використання технології BMW TwinPower Turbo в BMW 4 серії Гран Купе.

Технологію BMW TwinPower Turbo сприймають як втілення динаміки та економічності. Двигуни BMW 4 серії Гран Купе вражаюче швидко набирають потужність та витрачають паливо на низькому рівні. Наприклад, рядний 6-циліндровий двигун BMW TwinPower Turbo, встановлений на BMW 440i xDrive, при потужності 326 к.с. Витрачає на розгін автомобіля до 100 км/год всього 5 секунд. Цей показник – один з кращих для сегмента.

ОСТАННЄ ПОКОЛІННЯ БЕНЗИНОВИХ ДВИГУНІВ BMW.

Для бензинових двигунів BMW TwinPower Turbo останнього покоління характерний видатний темперамент і чудова чуйність, що проявляються починаючи з низьких оборотів. У порівнянні з попередниками вони більш економічні, екологічні та потужні. Застосування пакета інновацій в конструкції чотирьох- та шестициліндрових бензинових двигунів BMW TwinPower Turbo – один з ключових елементів стратегії BMW EfficientDynamics. Він включає системи:

  • турбонаддування;
  • бездросельного сумішоутворення Valvetroni;
  • регулювання фаз газорозподілу Double-VANOS;
  • високоточного вприскування HPI.

Результатом впровадження інновацій стало:

  • зменшення витрат палива при одночасному поліпшенні динамічних характеристик;
  • багаторазове привласнення рядному 6-циліндровому бензиновому двигуну BMW TwinPower Turbo престижних нагород «Engine of the Year Award», що позначило факт всесвітнього визнання динамічного набору потужності, надзвичайно рівної роботи та вражаючої економічності.
BMW 440i xDrive

Викиди CO2 у змішаному циклі, г/км

[172-165]

Змішаний цикл, л/100 км

[7,4-7,1]

Кількість циліндрів/клапанів на циліндр

6/4

Об'єм двигуна, см³

2998

Хід поршня/діаметр циліндра, мм

89.6/84

Потужність, кВт (к.с.) при об/хв

240(326)/5,500

Макс. крутний момент, Н • м при об/хв

450/1,380-5,000

Ступінь стиснення: 1

10,2

BMW 430i xDrive

Викиди CO2 у змішаному циклі, г/км

[144-138]

Змішаний цикл, л/100 км

[6,2-5,9]

Кількість циліндрів/клапанів на циліндр

4/4

Об'єм двигуна, см³

1998

Хід поршня/діаметр циліндра, мм

90,1/84

Потужність, кВт (к.с.) при об/хв

183(249)/5,200

Макс. крутний момент, Н • м при об/хв

350/1,450–4,800

Ступінь стиснення: 1

10,0

BMW 420i

Викиди CO2 у змішаному циклі, г/км

[134-127]

Змішаний цикл, л/100 км

[5,8-5,5]

Кількість циліндрів/клапанів на циліндр

4/4

Об'єм двигуна, см³

1998

Хід поршня/діаметр циліндра, мм

90,1/84

Потужність, кВт (к.с.) при об/хв

135 (184)/5000

Макс. крутний момент, Н • м при об/хв

270/1,350-4,600

Ступінь стиснення: 1

11,0

BMW 420i xDrive

Викиди CO2 у змішаному циклі, г/км

[144-137]

Змішаний цикл, л/100 км

[6,2-5,9]

Кількість циліндрів/клапанів на циліндр

4/4

Об'єм двигуна, см³

1998

Хід поршня/діаметр циліндра, мм

90,1/84

Потужність, кВт (к.с.) при об/хв

135 (184)/5000

Макс. крутний момент, Н • м при об/хв

270/1,350-4,600

Ступінь стиснення: 1

11,0

ОСТАННЄ ПОКОЛІННЯ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ BMW TWINPOWER TURBO.

Дизельні двигуни BMW TwinPower Turbo останнього покоління – втілення в життя концепції BMW EfficientDynamics. Нею ставиться мета – показати найкращу продуктивність, мінімально витрачаючи паливо. Для двигунів характерні чуйність, темпераментний набір потужності в широкому діапазоні оборотів та економічність. У нових дизельних двигунах сімейства TwinPower Turbo застосовані:

  • полегшена алюмінієва конструкція;
  • один, два або три турбонагнітачі зі змінною геометрією турбіни;
  • система безпосереднього впорскування палива Common Rail останнього покоління. Нею забезпечується оптимальність згоряння, що позначається в зниженні витрати палива та викидів CO2.
BMW 420d xDrive

Викиди CO2 у змішаному циклі, г/км

[126–119]

Змішаний цикл, л/100 км

[4,8–4,5]

Кількість циліндрів/клапанів на циліндр

4/4

Об'єм двигуна, см³

1995

Хід поршня/діаметр циліндра, мм

90/84

Потужність, кВт (к.с.) при об/хв

140 (190)/4000

Макс. крутний момент, Н • м при об/хв

400/1750-2500

Ступінь стиснення: 1

16,5