Сервіси та додатки bmw 4 gran coupe

Із задоволенням за кермом

РУХАЙТЕСЬ ОБРАНИМ ШЛЯХОМ, НЕ РОЗРИВАЮЧИ ЗВ’ЯЗОК З НАВКОЛИШНІМ СВІТОМ.

Послуги та додатки BMW ConnectedDrive* в BMW 4 серії Гран Купе

Перебуваючи в дорозі, використовуйте сервіси та додатки BMW ConnectedDrive, що забезпечують широкий доступ до зв’язку, інформації та розваг.

КОНСЬЄРЖ-СЕРВІС.

Консьєрж-сервіс BMW ConnectedDrive виступить у ролі вашого персонального дворецького, послугами якого багато хто не проти скористатися. Натиснувши кнопку меню, ви зв’яжетеся з Інформаційним центром BMW ConnectedDrive. Його співробітник стане вашим асистентом на той час, поки ви рухаєтеся обраним маршрутом.

Потрібно встановити місцезнаходження конкретного ресторану, найближчого банкомату або цілодобової аптеки – здійсніть запит на підтримку інформаційного центру BMW ConnectedDrive. Потрібні відомості будуть відправлені співробітником, поступивши безпосередньо в навігаційну систему Вашого автомобіля. Функціонування консьєрж-сервісу не прив’язане до телефону водія, допомога надається в режимі 24/7.

СЕРВІСИ BMW CONNECTEDDRIVE.

Опція «Сервіси BMW ConnectedDrive» надає під час перебування в дорозі доступ до широкого спектру інформаційно-розважальних функцій та корисних додатків. З сервісом BMW Online:

  • вам відкривається свіжа інформація, прив’язана до місця розташування (новини, погода),
  • можливе здійснення онлайн-пошуку;
  • доступні офісні функції (електронна пошта).

Передбачена можливість додаткової індивідуалізації вашого BMW за рахунок вибору додатків, які будуть відображатися на екрані, наприклад, відомостей про місця для паркування або туристичного путівника. Забезпечено також отримання легкого та безпечного доступу до мобільних додатків, наприклад, до додатка BMW Connected. Опція «Сервіси BMW ConnectedDrive» містить чимало додаткових послуг, що дозволяють приємно проводити час, подорожуючи за кермом BMW.

СИСТЕМА ІНФОРМАЦІЇ ПРО ДОРОЖНЮ СИТУАЦІЮ ОНЛАЙН.

З системою інформації про дорожню ситуацію онлайн (Real Time Traffic Information – RTTI) ви забезпечені постійним надходженням актуальних відомостей про те, що відбувається на дорогах.

Місцезнаходження та ймовірна тривалість перебування в дорожньому заторі стають відомі вам у режимі реального часу. Джерелами інформації про рух служать:

  • відомості про переміщення мобільних телефонів зі стільникових мереж;
  • GPS-дані, які стосуються корпоративних транспортних засобів;
  • відомості, що містяться в додатках для смартфонів;
  • поліцейські звіти;
  • дані з дорожніх камер, які відстежують швидкість транспортних потоків.

Зібрана інформація ретельно досліджується. Це дозволяє:

  • визначитися з межами транспортного затору з похибкою, що не перевищує декількох метрів;
  • прийняти до уваги, якою була обстановка в попередніх періодах;
  • достовірно уявити розвиток дорожньої ситуації, з’ясувати, що буде відбуватися в годину пік, під час вихідних днів і свят.

Такі можливості системи RTTI уможливлюють:

  • надання інформації про поточну ситуацію на автомагістралях, основних дорогах і заміських трасах, численних міських маршрутах;
  • відображення маршрутів руху і на екрані навігаційної системи. Для цього використовується вбудована в автомобіль SIM-карта, при можливості рекомендуючи альтернативні маршрути проїзду;
  • надання (при можливості) рекомендацій щодо альтернативних маршрутів слідування.

Навігаційна карта дозволяє візуально розібратися якою є інтенсивність руху на певних маршрутах. Для цього забарвлення вулиць виконується в зеленому, жовтому, помаранчевому або червоному кольорі.

Систему інформування про дорожню ситуацію онлайн пропонують тільки спільно з опцією «Сервіси BMW ConnectedDrive» та навігаційною системою Professional або Business.

ФУНКЦІЯ ДИКТУВАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ.

Навігаційна система Professional, Bluetooth та сервіси ConnectedDrive дозволяють вам в деяких випадках обходитися без телефону.

Введення тексту можливе за допомогою голосу. Функцією диктування повідомлень здійснюється перетворення мови в текст. Після чого він відправляється через електронну пошту або текстовим повідомленням. Функція диктування допоможе вам створити записи в сервісах Facebook та Twitter за допомогою додатків BMW Apps. Використання протягом перших 60 днів – безкоштовне. Надалі знадобиться укладення договору з компанією Nuance®, щоб вона надала платне обслуговування.

*Список мов, що підтримуються Ви можете подивитися на офіційному сайті компанії Nuance®.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА ЕКСТРЕНОГО ВИКЛИКУ.

Отримання на рідній мові допомоги та порад від спеціально підготовлених співробітників цілодобово (і за кордоном – теж) забезпечується інтелектуальною системою екстреного виклику.

При серйозній аварії, що викликала спрацьовування подушок безпеки, інтелектуальною системою автоматично направляється аварійний виклик. Для передачі в контактний центр BMW необхідних даних про точне місцезнаходження автомобіля, відомостей про ступінь тяжкості аварії, про отримані водієм і пасажирами травми, немає необхідності в вашому мобільному телефоні. Для цього використовується інтегрована в автомобіль SIM-карта.

Співробітниками контактного центру BMW отримані відомості передаються до найближчого відділення служби порятунку. До їх прибуття на місце події надається підтримка за телефоном.

Активація аварійного виклику можлива вручну, наприклад, коли допомогу потрібно надати іншим учасникам руху.

* Деякі з перерахованих сервісів і додатків можуть бути недоступні на території України.