НАДІЙНІ ПОМІЧНИКИ ВОДІЄВІ.

СИСТЕМИ ДОПОМОГИ ВОДІЄВІ BMW CONNECTEDDRIVE У BMW 4 СЕРІЇ ГРАН КУПЕ.

Застосування численних інноваційних технологій дозволяє менше втомлюватися під час водіння, гарантувати першокласний комфорт і забезпечувати високу безпеку. Ніщо не повинно заважати безтурботному задоволенню за кермом.

СИСТЕМА АСИСТЕНТ ВОДІННЯ.

Функціонування системи Асистент водіння ґрунтується на даних, що надходять з відеокамер. У неї включені системи:

  • допомоги під час перестроювання;
  • попередження про небезпеку зіткнення;
  • розпізнавання пішоходів.

Системи попередження про небезпеку зіткнення та розпізнавання пішоходів – з функцією автоматичної активації гальм.

Системою допомоги під час перестроювання постійно відстежується дорожня розмітка. У разі ненавмисного виходу за межі обраного ряду при швидкості понад 70 км/год, система сповістить водія:

  • увімкненням вібрації рульового колеса;
  • передачею візуального сигналу на приладову панель.

Під час навмисного перестроювання (із увімкненим сигналом повороту) система сигналізувати про небезпеку не буде.

Системою попередження про небезпеку зіткнення (з функцією автоматичної активації гальм) розпізнаються інші транспортні засоби. Системою попередження про небезпеку наїзду на пішохода (також з функцією автоматичної активації гальм) розпізнається поява на дорозі людей. Після виконання розпізнавання небезпеки системою попередження про зіткнення активується двоступеневий механізм сповіщення:

  • спочатку загориться індикатор на приладовій панелі;
  • потім зазвучить звуковий сигнал.

У системи, що попереджає, що існує небезпека наїхати на пішохода, механізм сповіщення одноступінчастий. Він застосовується, коли ймовірність наїзду висока. Система, подавши попередження про загрозу зіткнення, приведе гальмівну систему в підвищену готовність, що скоротить час до початку гальмування. На випадок надзвичайної ситуації передбачене виконання автоматичного гальмування.

ПОВНОКОЛЬОРОВИЙ ПРОЕКЦІЙНИЙ ДИСПЛЕЙ BMW.

За допомогою повнокольорового проекційного дисплею BMW відображається важлива для водія інформація, причому безпосередньо в полі зору. Це дозволяє не відволікатися від водіння. (Під час використання поляризованих окулярів дисплей потрапляє в поле зору не повністю).

Проекційний дисплей відображає (з урахуванням встановленого в автомобілі обладнання):

  • повідомлення системи інформування про обмеження швидкості, включаючи індикацію заборони на обгін;
  • підказки ECO PRO;
  • повідомлення бортової системи діагностики;
  • інформацію та попередження, що видаються системами допомоги водієві.

Можливе виведення на проекційний дисплей часто використовуваних функцій, на зразок телефону та розважальної системи.

Для відображення символів, спроектованих на лобове скло, застосовується високе розширення та повна колірна гамма. Дорожні знаки представлені реалістично. Під час сприйняття проектованого зображення здається, що воно відокремлене від автомобіля відстанню в 2,3 м. Оптимальність розташування дисплея дозволяє легко та зручно зчитувати інформацію, не відволікаючи увагу водія від дороги.

Яскравість зображення автоматично підлаштовується під рівень освітленості. У темний та світлий час доби застосовується різна висота проектування. Водій також може визначити види даних, які слід відображати на лобовому склі, крім поточної швидкості та попереджень систем допомоги водієві.

Навігаційна система Professional з контролером iDrive Touch.

Навігаційна система Professional вирізняється витонченістю оформлення та широким спектром функцій, простотою та зручністю використання. Для управління інтегрованою навігаційною системою застосовуються система iDrive та функції контролера iDrive Touch.

В систему з 20 ГБ пам’яті для звукових файлів включені:

  • функція гучного зв’язку, що має інтерфейс USB та голосове управління;
  • радіосистема Professional з DVD-приводом.

У вбудованого кольорового рідкокристалічного дисплея, що забезпечує оптимальну читаність та чіткість зображення:

  • діагональ 8,8 дюймів;
  • функція поділу (основний та додатковий екрани).

Інтуїтивно зрозуміло як управляти системою за допомогою контролера iDrive Touch. Він дозволяє вручну вводити за допомогою сенсорної панелі відомості про пункт призначення. Для управління навігаційною системою також можуть використовуватися:

  • клавіші меню;
  • вісім програмованих закладок;
  • система голосового управління.

Заняття навігацією стає надзвичайно захоплюючим і видовищним, адже функція тривимірного відображення мапи на фоні супутникових знімків з фотографічною реалістичністю представляє обрані визначні місця.

З урахуванням обладнання автомобіля з системою стають доступними:

  • сервіси ConnectedDrive;
  • віддалені послуги;
  • «Консьєрж-сервіс»;
  • «Розваги Онлайн»;
  • Інтернет;
  • інформація про актуальну дорожню ситуацію.

 

Навігаційна система Professional.

Дивитися ролик

ІНДИКАТОР ОБМЕЖЕННЯ ШВИДКОСТІ.

Ніколи не можна забувати про безпеку. Тому система інформування:

  • відображає поточне обмеження швидкості;
  • повідомляє про заборону обгону.

Відомості відображає інформаційний екран приладової панелі або проекційний дисплей. Спеціальною камерою ведеться відстеження відповідних дорожніх знаків. Блок управління обробляє ці дані, як і ті, що надійшли від навігаційної системи. Виконання аналізу передбачає також облік даних датчика дощу та інших систем. Завдяки цьому системою приймаються в розрахунок і особливі умови обмежень, на кшталт встановлених виключно для дощової погоди або певного часу доби. Це дозволяє водієві постійно представляти, що можна очікувати від дорожньої ситуації.

Щоб користуватися індикатором обмеження швидкості, необхідно встановити навігаційну систему Business або Professional.

ТЕХНОЛОГІЇ BMW CONNECTEDDRIVE ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ АКТИВНУ БЕЗПЕКУ.

Під активною безпекою розуміється превентивний захист водія та пасажирів. Його забезпечують технології BMW ConnectedDrive. З початком руху виконується автоматичне натягування пристебнутих пасків безпеки передніх сидінь.

На виникнення критичної ситуації випливає реакція у вигляді:

  • оборотного переднатягнення передніх пасків безпеки;
  • закривання бічних вікон та (за наявності) люка в даху;
  • автоматичного приведення в вертикальне положення спинки сидіння переднього пасажира (в автомобілі, обладнаному комфортними сидіннями).

Критичною визнається ситуація, пов’язана з:

  • екстреним гальмуванням;
  • вираженими ознаками недостатньої або надмірної обертальності.

У певних критичних ситуаціях системою автоматично виконується гальмування, що зупиняє автомобіль. Це дозволяє якщо й не виключити, то знизити ймовірність вторинного зіткнення.

Також системою контролю пильності відстежується поведінка водія, щоб виявити ознаки втоми. Системою аналізується рух рульового колеса, виявляються відхилення від звичайної манери водіння. За необхідності на дисплей управління виводиться рекомендація зробити перерву.

ВІДЕОСИСТЕМИ.

Кілька відеосистем дозволяють водієві бачити все, що відбувається навколо автомобіля, навіть коли огляд обмежений.

Відеокамера заднього виду

Камерою заднього виду на дисплей управління передається зображення ділянки простору позаду автомобіля, коли виконується маневрування або паркування. Це дозволяє поліпшити огляд, коли автомобіль рухається назад зі швидкістю 20 км/год. Застосування інтерактивних ліній дозволяє оцінювати чи достатньо простору для автомобіля, коли обирається місце для паркування. Кольорова розмітка зон на дисплеї управління також сприяє спрощенню паркування.

Камера заднього виду має зручну функцію збільшення зображення, що полегшує здійснення стиковки, коли використовується тягово-зчіпний пристрій.

Функція кругового огляду

Паркуючись та маневруючи в обмеженому просторі, водій може отримувати підтримку з боку функції кругового огляду. З відеокамер на дисплей управління надходять зображення ділянок, які перебувають ззаду та з боків автомобіля. Вид згори подається «з висоти пташиного польоту».

Функцією бокового огляду полегшується проїзд ділянки, де видимість обмежена, наприклад, перехрестя, що проглядається незадовільно. З лівої та правої цифрових камер, поміщених в передній частині кузова, зображення надходять на дисплей управління. Зображення, що надійшло завчасно, дозволяє своєчасно виявити наближення транспортних засобів та вжити необхідних заходів.

АСИСТЕНТ ПАРКУВАННЯ.

З асистентом паркування легше паралельно паркувати автомобіль. Проїжджаючи на швидкості до 35 км/год повз потенційні місця для паркування, ви дозволяєте системі зробити вибір потрібного за довжиною.

Зробивши вибір, обмежуємося увімкненням покажчика повороту. Рульове управління переходить до асистента паркування, за водієм залишається управління педалями акселератора та гальма та перемикання передач. Система подасть звукові сигнали та відобразить вказівки на дисплеї управління, надаючи водієві можливість комфортної та безпечної участі в процесі паркування.