ЗАДАЄ ТОН.

Динамічні характеристики BMW М4 Кабріолет.

Коли BMW M4 Кабріолет спрямовується до меж можливого, ви в повній мірі усвідомлюєте, що означає справжня міць. Навіть у червоної зони тахометра потужність залишається контрольованою і точно дозується. Технології, запозичені з автоспорту, такі як активний диференціал M, дозволяють оптимально використовувати потенціал силового агрегату M і в будь-якій ситуації забезпечують ідеальну керованість і надійну поведінку.

ФУНКЦІЯ LAUNCH CONTROL.

За допомогою функції Launch Control двигун, який досяг робочої температури, забезпечує максимально інтенсивний розгін при старті з місця. Досить відключити динамічний контроль курсової стійкості (DSC), вибрати секвентальний режим з програмою 3 і, утримуючи педаль гальма, повністю вичавити педаль газу.

Після того як індикатор у вигляді стартового прапора в приладовій панелі загорівся, двигун при натисканні педалі газу розвиває оптимальне число оборотів, що забезпечує максимально ефективний старт.

Утримуючи педаль акселератора в повністю натиснутому положенні, відпустіть педаль гальма – автомобіль починає розгін з максимально можливою інтенсивністю, який триває до моменту відпускання педалі акселератора.

Коробка передач M з подвійним зчепленням вибирає моменти перемикань таким чином, щоб при підвищенні передачі число обертів двигуна залишалося оптимальним. Цю функцію по достоїнству оцінять шанувальники динамічного, спортивного стилю водіння.

РАЦІОНАЛЬНА ПОЛЕГШЕНА КОНСТРУКЦІЯ.

При розробці автомобілів M одним з головних пріоритетів є полегшення конструкції. Це викликано тим, що мала маса служить запорукою досягнення найкращих динамічних характеристик і неперевершеною економічності.
Надлегкі матеріали – магній, алюміній або вуглепластик (CFRP) – застосовуються в складі багатьох деталей. В результаті поліпшуються динамічні характеристики і маневреність автомобіля, параметри розгону і гальмування.

АДАПТИВНА ПІДВІСКА M.

Амортизатори адаптивної підвіски M з електронним управлінням динамічно адаптуються до характеру дороги і обраному стилю водіння. Адаптація відбувається за лічені мілісекунди, що гарантує оптимальну якість контакту і зчеплення з дорогою в будь-якій ситуації, а також додатково покращує маневреність і керованість.
Налаштування підвіски можна змінити, вибравши один з трьох режимів: комфортний (Comfort) або будь-який спортивний (Sport або Sport+).

Режим Comfort забезпечує комфортну керованість при звичайному водінні, а також підвищує безпеку в випадках, коли необхідне різке перестроювання або об'їзд перешкоди. У режимі Sport зберігається високий ступінь комфортності, однак жорсткість амортизаторів збільшується, контакт з дорогою стає більш щільним. Цей режим відмінно підходить для заміських доріг і гоночних трас з нерівним покриттям. Режим Sport+ характеризується мінімальним ступенем амортизації і максимальною динамічністю, що досягається на рівних дорогах і гоночних трасах.

ГАЛЬМА.

Одним з вирішальних факторів при високодинамічному водінні BMW M4 Кабріолет є гальмівна система. Відрізняючись неперевершеною точністю, М карбоно-керамічні гальма забезпечують ні з чим незрівнянну динаміку і ефективність гальмування.

М Карбоно-керамічні гальма

М Карбоно-керамічні гальма – результат запозичення гоночних технологій. Застосування інноваційної композитної кераміки з вуглеволокна дозволяє значно збільшити гальмівне зусилля і стійкість до нагрівання. Такі гальма не піддаються корозії, витримують високі температури, більш стійкі до зносу і дозволяють знизити вагу автомобіля. Послідовне застосування технологій зниження ваги знижує безпружинну масу автомобіля, покращуючи прискорення, чуйність і керованість в цілому, а також динаміку, зчеплення, комфортність підвіски і знижує витрату палива.
За рахунок збільшення діаметра гальмівного диска (400 мм на передній осі і 380 мм на задній) і кількості гальмівних поршнів і високої стійкості до перегріву при тривалих навантаженнях М карбон-керамічні гальма ідеально підходять для використання на гоночному треку. Перфоровані, вентильовані диски гарантують оптимальну чуйність в умовах мокрої траси та ідеальне відведення тепла. 6-поршневі гальмівні механізми на передній осі і 4-поршневі на задній привертають увагу і впізнавані по золотавого кольору забарвлення гальмівних супортів і логотипу М.

Композитні гальма M

За рахунок застосування різних матеріалів композитні гальма M забезпечують чудову ефективність уповільнення і високу стабільність характеристик, а також мають тривалий термін служби. Такі гальма мають меншу масу, що позитивно позначається на маневреності, динамічності та інтенсивності розгону. Відмітною зовнішньою ознакою цих високоефективних гальм є супорти синього кольору з логотипом M.

СИСТЕМА M SERVOTRONIC.

Система M Servotronic регулює ступінь посилення відповідно до поточної швидкості руху, забезпечуючи інформативність і точність рульового управління навіть на високих швидкостях.
Також дана система забезпечує високий ступінь комфорту за рахунок мінімізації зусилля, необхідного для обертання рульового колеса. Одночасно з цим максимально збільшується маневреність при паркуванні і русі по вузьких і звивистих дорогах.

7-СТУПІНЧАТА КПП M З ПОДВІЙНИМ ЗЧЕПЛЕННЯМ І ФУНКЦІЄЮ DRIVELOGIC.

Коробка передач M Drivelogic – це інноваційна 7-ступінчата КПП з подвійним зчепленням, розроблена спеціально для високооборотного двигуна BMW M. Відмінні риси системи – оптимальний ряд передавальних чисел для найкращої тяги, функції Launch Control і Low Speed ​​Assistance, а також функція автоматичної зупинки і запуску двигуна. Передачі перемикаються практично миттєво, без найменшої втрати потужності. Дві субтрансміссіі, кожна з яких має власне зчеплення, безперервно передають потужність двигуна на задні колеса. Трансмісія може працювати як в автоматичному, так і в ручному режимі.

В останньому випадку передачі перемикаються за допомогою клавіш на кермовому колесі або за допомогою важеля. Як і функція Launch Control, що забезпечує максимально інтенсивне прискорення при старті з місця, дана система дозволяє реалізувати максимально динамічну манеру водіння: ви можете перемикати передачі без розриву потоку потужності, без втрати часу, не втрачаючи контролю над ситуацією. Управління системою Drivelogic може бути автоматичним (режим D) або ручним (режим S), при цьому в кожному режимі є три варіанти перемикання – від екстремально спортивного до комфортного та економічного.