Динаміка BMW M4 Coupe

Із задоволенням за кермом

ЩЕ БІЛЬШЕ ПОТУЖНОСТІ

Динаміка BMW M4.

Протягом більше чотирьох десятиліть створення спортивних автомобілів завжди нами ставилася єдина мета: досконале поєднання силового агрегату, шасі, трансмісії і рульового управління - щоб водій міг отримувати найяскравіші враження. BMW M4 втілює в собі все, що справедливо по відношенню до BMW M. Кожна деталь створюється для отримання видатних характеристик і точності управління. Для пілотів, яких складно обігнати.

BMW M4:
Витрата палива, л / 100 км (в змішаному циклі): 8,3 (8,8)
Викиди CO2, г / км (в змішаному циклі): 204 (194)


Цифри в дужках відносяться до транспортного засобу з 7-ступінчастою M трансмісією з подвійним зчепленням і функцією Drivelogic.

BMW M

НА ЛІНІЇ СТАРТУ.

BMW M4 пройшов сотні випробувань на гоночних трасах для доведення безлічі інновацій, створених на основі рішень для автоспорту і в ході їх перенесення в серійні моделі. Результат більш ніж вражаючий: концентрована міць і захоплююче прискорення поєднуються з дивовижною маневреністю і точністю рульового управління. У будь-якій ситуації водіння. На дорозі з будь-якою поверхнею. Крім того, викид адреналіну гарантується.

ПАКЕТ M COMPETITION.

Справжні гоночні відчуття: Пакет M Competition для BMW M4 забезпечує ще більш вражаючу динаміку завдяки підвищеній віддачі двигуна, адаптивної підвісці M з особливими настройками, новим калібруванням системи динамічного контролю стійкості (DSC), активному диференціалу M і 20 "легкосплавними колісними дисками M з різнорозмірними шинами.

Поліпшення динамки завдяки пакету M Competition

Потужність 6-циліндрового бензинового двигуна M TwinPower Turbo виросла до 331 кВт (450 к.с.). Спортивна вихлопна система М забезпечує особливо потужний, характерний звук двигуна, який народжує неймовірні емоції. Полегшені спортивні сидіння М з регульованою по ширині спинкою і вертикальними отворами. Ремені безпеки передніх сидінь відрізняються тонкими смужками М. Спеціально налаштована адаптивна підвіска М гарантує оптимальний контакт коліс з дорогою, поліпшену тягу і більш високу маневреність.

Деталі оздоблення екстер'єру в пакеті M

В екстер'єрі елементи пакету M Competition справляють величезне враження завдяки ексклюзивним 20 "легкосплавними дисками M Star-spoke 666 M з різнорозмірними шинами. Атлетичний характер посилюється застосуванням елементів зовнішнього дизайну BMW Individual" Глянцевий Чорний "з розширеним обсягом, в якому використовуються елементи обробки кольору" Глянцевий чорний ", починаючи гратами радіатора, воздуховодами Air Breather і закінчуючи вихлопними патрубками з обробкою чорним хромом.

ВАРІАНТИ КОРОБОК ПЕРЕДАЧ BMW M4 КУПЕ.

BMW M4 пропонується з 6-ступінчастою механічною коробкою передач M і 7-ступінчастою коробкою передач M з двома зчепленнями, що дозволяє вам вибирати, як ви будете прискорюватися з 0 до 180. Обидва варіанти гарантують максимальне задоволення від водіння.

6-ступінчаста механічна коробка передач M

При зниженні маси на 12 кг і зменшених габаритах в порівнянні з традиційними моделями 6-ступінчаста механічна коробка передач M в автомобілі BMW M4 являє собою зразок інтелектуальної полегшеної конструкції. Усередині коробки передач нові карбонові вставки блокуючих кілець синхронізаторів забезпечують більший комфорт при перемиканні передач, а система мастила з сухим картером гарантує більш ефективну подачу масла.

7-ступінчаста коробка передач M з подвійним зчепленням

Перемикання передач без розриву потоку потужності, необхідності користуватися зчепленням і вповільнень: 7-ступінчаста коробка передач M з подвійним зчепленням і функцією Drivelogic робить це можливим. Передачі можуть перемикатися автоматично або вручну за допомогою підрульових пелюсток або важеля коробки передач. Функція Launch Control забезпечує максимально можливе прискорення при рушанні з місця.

АКТИВНИЙ ДИФЕРЕНЦІАЛ М.

Активний диференціал M оптимізує тягу і стійкість в поворотах при зміні смуги або розгоні на виході з повороту, проходженні поворотів на високій швидкості і в ситуаціях, коли праві і ліві колеса знаходяться на поверхнях з різним покриттям. Сили тяги оптимізуються за допомогою пристрою під керуванням електронікою, яке зменшує різницю оборотів задніх коліс.

АДАПТИВНА ПІДВІСКА М.

Налаштування адаптивної підвіски М можна регулювати в будь-який момент з урахуванням особливостей дороги і умов руху. Налаштування підвіски можна також регулювати за допомогою перемикача режимів руху, вибираючи бажаний режим - від комфортного до сверхспортівного з дуже "гострим" і чуйним рульовим керуванням.

ДЛЯ ОТРИМАННЯ ГОНОЧНИХ ВІДЧУТТІВ ЩОДНЯ.

Перенесення інноваційних гоночних технологій в серійні спортивні автомобілі - ключове завдання інженерів BMW M GmbH. Ось чому в BMW M4 досягнутий досконалий баланс динаміки, створеної для викиду адреналіну, і функціональності в звичайних поїздках.

Функція Launch Control

Функція Launch Control забезпечує максимально можливе прискорення при рушанні з місця. Вона підвищує обороти до значення, при якому забезпечується ідеальний старт, а коробка передач М з двома зчепленнями постійно підтримує моменти перемикання передач так, щоб після включення чергової передачі знову досягалися оптимальні оберти двигуна.

Пакет M водія

Пакет M Driver's збільшує максимальну швидкість до 280 км / ч. Даний пакет можна замовити при покупці нового автомобіля або в більш пізній час. Після установки устаткування всі технічні дані залишаються незмінними. У нього також входить ваучер на інтенсивний тренінг BMW M як частина навчання в центрі BMW Driving Experience.

M Drive

Функція M Drive дозволяє створювати індивідуальну конфігурацію для режиму DSC, параметрів, що виводяться на проекційний дисплей, і персональні профілі водія - від максимально комфортного до спортивного - за рахунок зміни характеристик двигуна, амортизаторів, рульового управління і коробки передач. Активувати профілі можна натисненням однієї з двох кнопок M на багатофункціональному шкіряному рульовому колесі M.

M Servotronic

М сервотронік регулює зусилля на рульовому колесі залежно від швидкості і гарантує найбільшу інформативність і чуйність рульового управління навіть на високих швидкостях. Також дана система забезпечує приголомшливий комфорт, знижуючи фізичне зусилля, потрібне для здійснення маневру, і підвищує зручність управління при парковці і маневруванні на вузьких вуличках і тісних парковках.

Динамічний режим M

Динамічний режим M, який є подфункцією системи динамічного контролю стійкості (DSC), допускає певну ступінь пробуксовки коліс, завдяки чому помітно поліпшується динаміка руху. У той час як система DSC не допускає виникнення недостатньої або надмірної обертальності, динамічний режим М дозволяє в повній мірі відчути можливості автомобіля щодо поздовжніх і бічних прискорень. Але в цьому режимі підтримка з боку системи DSC зберігається.

ЧІПКІ ГАЛЬМА.

Найважливішою частиною вражень від наддинамічного водіння BMW M4: гальмівна система. При високій точності і ефективності гальмівні механізми M зі складовими гальмівними дисками і опциональними карбоно-керамічними гальмівними дисками M забезпечують найкращі показники в плані гальмівної динаміки.

Складові гальмівні диски М

Завдяки використанню різних матеріалів складові гальма М забезпечують видатне уповільнення, виняткову стабільність і відрізняються великою довговічністю. Вони також відрізняються меншою масою, що позитивно позначається на маневреності і динаміці. Характерною рисою цих спортивних гальмівних механізмів М є гальмівні супорти кольору "Синій металік" з логотипом М.

Карбоно-керамічні гальмівні диски М

Карбоно-керамічні гальма M - результат запозичення інноваційних технологій з автоспорту. Вони не схильні до корозії, надзвичайно зносостійкі, витримують великі термічні навантаження і володіють низькою масою, що позитивно позначається на маневреності і динаміці автомобіля. Ці особливі гальмівні механізми звертають на себе увагу матово-золотистим кольором супортів з логотипом M.

Залежно від умов зовнішнього середовища і характеру гальмування особливості використовуваних матеріалів можуть приводити до виникнення певного шуму перед зупинкою автомобіля, особливо в сиру погоду. Попадання вологи, дорожньої солі і сторонніх реагентів на гальмівні механізми може вплинути на гальмівні якості: протягом короткого часу може спостерігатися погіршення ефективності гальмування, що компенсується більш сильним натисканням педалі гальма, якщо це необхідно.