СПРЯМЛЯЄ ВІРАЖІ.

Динамічні характеристики та ефективність BMW M2 Купе.

Він стрімко прискорюється та енергійно долає віражі. Надає незабутній досвід екстремального водіння. Демонструє видатну маневреність, чудові динамічні характеристики та вражаючий звуковий супровід. BMW M2 Купе – справжній автомобіль М.

Опціональна 7-ступінчаста коробка передач M з двома зчепленнями дозволяє дуже швидко перемикати передачі. Складені гальма створені для найвищих навантажень. Стандартний активний диференціал М забезпечує максимальну курсову стійкість та силу тяги. Цей автомобіль – природжений лідер.

ВАРІАНТИ КОРОБОК ПЕРЕДАЧ.

6-ступінчаста коробка передач M.

6-ступінчаста коробка передач M легка та компактна. Це зумовило зниження маси автомобіля, що позначилося на поліпшенні динамічних якостей, маневреності, прискоренні та паливній економічності. За рахунок полегшеної коробки передач також забезпечене майже ідеальне розваження за осями (50:50). Це додало автомобілю більш нейтральну та передбачувану керованість у будь-якій ситуації.

Використання в коробці передач інноваційних фрикційних накладок з вуглецевого волокна зробило перемикання ступенів максимально комфортним. Ще більшу ефективність роботи нової коробки передач надала система мастила з сухим картером. Вона сприяє необхідному розподілу масла. Метод запозичений у перегонових автомобілів. Його застосування також підвищило ефективність роботи та знизило витрату палива.

Чимало уваги інженери BMW M приділили подальшому зниженню рівня шуму двигуна. Важливо, що досягнута повна інтеграція 6-ступінчастої коробки передач M та інших найновіших систем управління. У взаємодії з електронною системою управління двигуном датчики коробки передач M керують оборотами під час зміни передач.

7-ступінчаста коробка передач M з двома зчепленнями та функцією Drivelogic.

Коробку передач M з двома зчепленнями та функцією Drivelogic створили спеціально для високооборотних двигунів BMW M. Це інноваційна 7-ступінчаста трансмісія. Її характеризують такі складові:

  • оптимізований алгоритм вибору ступенів з урахуванням умов зчеплення коліс з дорожнім покриттям;
  • функція Launch Control (перегоновий старт);
  • функція Low Speed Assistant (допомога під час руху з низькою швидкістю);
  • автоматична функція Auto Stop/Start.

В результаті стало можливо надзвичайно швидко перемикати ступені без розриву потоку потужності. По суті, двома коробками передач, у кожної з яких – своє зчеплення, безперервно передається крутний момент від двигуна на ведучі колеса. Перемикання передач допустимо як автоматично, так і вручну, використовуючи підрульові пелюстки або важіль.

Максимальна динамічність відчуттів, що має водій під час розгону, гарантована. Він може при цьому використовувати функцію Launch Control, щоб розігнатися з місця з максимальним прискоренням. Або перемикати ступені при високих швидкостях, не користуючись педаллю зчеплення та розривом потоку потужності.

Який би режим не обрав водій, автоматичний (D) або ручний (S), функцією Drivelogic незмінно пропонується вибір одного з трьох варіантів перемикання – спортивного, комфортного, економічного. Воно виконується за допомогою перемикача режимів руху.

ГЛУШНИК M.

У звичайного глушника М – два здвоєних випускних патрубки та ефект низького протитиску. Він додатково оптимізує характеристики потужності та екологічність двигуна. Використання заслінки з електричним приводом у випускній магістралі дозволило домогтися характерного, підкреслено спортивного, звучання двигуна.

АКТИВНИЙ ДИФЕРЕНЦІАЛ M.

Активним диференціалом М змінно розподіляється крутний момент між задніми колесами. Це дозволяє оптимізувати тягу та курсову стійкість, виконуючи динамічні перестроювання, прискорюючись під час виходу з повороту, проходячи повороти на високій швидкості або проїжджаючи по дорозі з нерівним покриттям, навіть по снігу, льоду та гравію. За допомогою нього також підтримується точна керованість під час максимального поперечного прискорення.

Оскільки ступінь блокування диференціала постійно плавно регулюється, то стабілізуються динамічні характеристики, поліпшується контроль над автомобілем навіть в екстремальних ситуаціях.

Для оптимізації сили тяги застосовується пристрій з електронним управлінням. Він зменшує різницю частоти обертання задніх коліс. Цю систему створювали для автоспорту. За допомогою електронного блоку її підключили до системи динамічної стабілізації (DSC). Режим дії – випереджальний. Забезпечується точний ступінь блокування від 0 до 100 відсотків, що дозволяє нейтралізувати навіть незначну різницю крутного моменту, що підводиться до задніх коліс, і не допускає виникнення недостатньої обертальності.

Активним диференціалом М забезпечується оптимальність зчеплення коліс з дорогою, відмінна курсова стійкість та керованість. Наслідком чого стає повне використання крутного моменту, що розвивається двигуном, щоб розігнати автомобіль.

ДИНАМІКА, МАНЕВРЕНІСТЬ, КЕРОВАНІСТЬ.

З моменту свого створення автомобілі M проявляли неперевершену динаміку, вражаючу маневреність та видатну точність управління. Щоб водій за кермом зазнавав неймовірних відчуттів, застосовуються розвинені технології, що були перевірені в екстремальних умовах. За рахунок цього автомобіль перебуває в постійній готовності прискоритися та видати максимальну тягу.

Оптимізація всіх важливих компонентів автомобіля здійснена таким чином, щоб вони могли проявити максимальну ефективність в умовах, близьких до спортивних. Важливе місце у вражаючій концепції BMW M2 Купе відводиться:

  • системі DSC з динамічним режимом M;
  • електричному підсилювачу рульового управління з системою M Servotronic;
  • полегшеній конструкції передньої та задньої підвісок.
Перегоновий потенціал

Під час поперечних та поздовжніх прискорень, звичних для перегонової траси, особливі вимоги пред’являються до подачі моторного масла. Глибокі знання в автоспорті дозволили інженерам BMW M GmbH забезпечити надійність подачі масла в ході звичайних поїздок та під час виходу на перегонову трасу.

Динамічний режим M

Динамічний режим М – допоміжна функція системи динамічного контролю курсової стійкості (DSC). Його призначення – покращувати динаміку руху, використовуючи обмежене пробуксовування коліс.

Використовуючи низку датчиків, система DSC відстежує виникнення нестабільних умов під час руху – надлишкову обертальність, недостатню обертальність, втрату тяги. Коли за нормальної роботи трапляються такі відхилення, то системою DSC виконується миттєва стабілізація автомобіля. Для цього змінюється потужність, що розвивається двигуном, і залучаються окремі гальмівні механізми.

З увімкненням динамічного режиму M реалізація перерахованих заходів дещо відкладається. Це дозволяє ширше скористатися можливостями автомобіля, досягти більшої спортивності управління. Збільшуючи допустиме проковзування коліс, більшою мірою реалізуємо потенціал руху автомобіля, домагаючись максимальних поздовжніх та поперечних прискорень.

Цей режим відрізняється від руху з вимкненою системою DSC. Коли досягнута встановлена межа, системою надається водієві необхідна допомога. Важливо не забувати, що головна відповідальність за стабілізацію автомобіля завжди покладається на водія. Незалежно від того, як складається ситуація.

Рульове управління M Servotronic

M Servotronic дозволяє водієві отримувати насолоду від оптимальної роботи підсилювача рульового управління, незважаючи на особливості дорожньої ситуації. Цією функцією регулюється ступінь посилення зважаючи на швидкість руху, забезпечується безпосередність і точність реакції на керуючий вплив на будь-якій швидкості. Зменшуючи зусилля, необхідне для повороту рульового колеса, вдається істотно підвищити рівень комфорту, забезпечити максимальну маневреність на місці для паркування та під час поїздок вузькими та звивистими дорогами.

Блоком управління використовуються електронні сигнали датчиків швидкості руху. Вони допомагають визначити який в певний момент часу необхідний ступінь посилення рульового управління. Підвищена точність регулювання ступеню посилення дозволяє цій системі бути більш ефективною, ніж звичайні підсилювачі, що виконують регулювання, ґрунтуючись на поточних оборотах двигуна.

Наявність M Servotronic забезпечує можливість докладати мінімальних фізичних зусиль, щоб повертати рульове колесо, коли автомобіль рухається на низькій швидкості. Зі збільшенням швидкості відбувається безперервне зниження ступеню посилення. Зберігається максимально точний зворотний зв’язок з дорогою, підтримується оптимальна курсова стійкість.

M Servotronic спеціально підготували для автомобілів М. Три індивідуальних налаштування можна зберегти, активуючи потім натисканням кнопки.

СКЛАДОВІ ГАЛЬМА M.

Застосування складових гальм М пов’язане з автоспортом. Ними підтримується постійна ефективність гальмівної системи, не допускається погіршення її параметрів внаслідок перегріву, навіть в несприятливих ситуаціях. Застосувавши різні виключно стійкі матеріали, домоглися високої температурної стабільності та тривалості експлуатації. Завдяки ідеальній чуйності та порівняльній низькій питомій масі досягнуті позитивні зміни в маневреності, динаміці, прискоренні та витраті палива.

Перфорованими вентильованими гальмівними дисками (діаметр передніх – 380 мм, задніх – 370 мм) з нерухомими супортами (чотири поршня попереду, два – позаду) гарантується оптимальність реакції на мокрій трасі, поліпшується розсіювання тепла, що виділяється під час гальмування. У фарбуванні в кольорі синій металік та логотипі М міститься нагадування про спортивне призначення та особливий дизайн М.

270 КМ/ГОД.

Для підвищення максимальної швидкості руху зі стандартних 250 до 270 км/год встановлюється пакет M Driver. Можливо як придбання пакета під час покупки нового автомобіля, так і більш пізніше оформлення замовлення. Встановлення пакета M Driver не призводить до зміни інших технічних характеристик. До пакету додається ваучер на проходження курсів водійської майстерності.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОЛЕГШЕНІ КОНСТРУКЦІЇ.

Полегшена передня підвіска.

Полегшену передню підвіску повністю оновили, щоб забезпечити відповідність високим вимогам, що пред’являються до автомобілів M. Зниження безпружинних мас привело до поліпшення динаміки руху, зчеплення з дорожнім покриттям та плавності ходу. Оптимізовано розваження за осями, що забезпечило нейтральні параметри керованості та поліпшило керованість в складних ситуаціях.

Полегшену передню підвіску розглядають як складову частину реалізації концепції вдосконалення динамічних параметрів та збільшення жорсткості кузова. Вона відповідає за підвищення точності рульового управління. Підвіска разом зі спеціальними шинами M представляється єдиним вузлом, який поліпшує зчеплення коліс з дорогою та підвищує точність рульового управління.

Для виготовлення важелів, поворотних стійок, підрамника та панелі жорсткості передньої підвіски використаний легкий алюмінієвий сплав. Зниженню маси також посприяло використання алюмінієвого сплаву, щоб виконати пружинні стійки та трубчастий стрижень стабілізатора поперечної стійкості.

За рахунок панелі жорсткості та додаткових різьбових з’єднань на порогах збільшена жорсткість передньої частини автомобіля. Це допомогло помітно підвищити точність рульового управління.

Полегшена задня підвіска.

З полегшеною задньою підвіскою вдалося домогтися:

  • зниження маси автомобіля;
  • поліпшення маневреності, динамічних характеристик та розгону;
  • зменшення безпружинних мас;
  • оптимізації зчеплення з дорогою;
  • плавності ходу.

Конструкцію задньої підвіски автомобіля M повністю змінили, щоб привести у відповідність до вимог, що ставляться до спортивних автомобілів. Разом зі спеціальними шинами М нею утворюється єдиний вузол, що забезпечує оптимальність зчеплення з дорожнім покриттям та курсову стійкість у будь-якій дорожній ситуації.

Для виготовлення важелів п’ятиважельної підвіски застосований метод кування. Для цього береться алюмінієвий сплав. А поперечину задньої осі виконали у вигляді легкої сталевої конструкції. Таким чином досягнуте суттєве зниження маси. Підвіска кріпиться до кузова жорсткими різьбовими з’єднаннями, що забезпечують оптимальність контролю положення коліс. Передачі гальмівного зусилля на кузов сприяють діагональні важелі.

СТРАТЕГІЯ BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Ставлячи окремі цілі, наприклад, досягнення максимальної потужності або мінімальної витрати палива, інженери BMW в центрі уваги залишають необхідність надати виключне задоволення від керування автомобілем. Стратегія BMW EfficientDynamics розробляється, щоб мінімізувати витрату палива та викиди CO2, одночасно підвищуючи динамічні характеристики та задоволення від водіння.

Сучасні технології знаходять застосування в двигуні, системі управління енергоспоживанням та самій концепції автомобіля. Стратегія BMW EfficientDynamics втілюється в кожному автомобілі BMW.

Новому поколінню бензинових та дизельних двигунів сімейства BMW TwinPower Turbo властиві поліпшені характеристики потужності та менша витрата палива. Поліпшення аеродинаміки кузова дозволило додатково підвищити економічність. Реалізація стратегії BMW EfficientLightweight призвела до зниження маси та одночасно – підвищення жорсткості кузова внаслідок застосування потрібних матеріалів у відповідних місцях.