БЕЗ КОМПРОМІСІВ. УСЕ ЗАРАДИ ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.

БЕЗ КОМПРОМІСІВ.
УСЕ ЗАРАДИ ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.

Стійкість нового BMW i3.

BMW i3 уособлює новаторський погляд на мобільність, заснований на цілісному підході, який утворюється навколо автомобіля на всіх стадіях, охоплюючи розробку, створення та переробку. Майже всі матеріали виготовлені із застосуванням поновлюваних джерел – і в BMW i3 виробляється енергія на 100% з таких же джерел.

 

АБСОЛЮТНО ПРОДУМАНА СТАБІЛЬНІСТЬ.

БЕЗ ДОДАТКОВОЇ ВАРТОСТІ.

Для BMW стійкість та стабільність – це не лише слова, це головний принципом, яким керуються. Звідси випливає, що повний життєвий цикл автомобіля сконцентрований навколо принципу граничного заощадження ресурсів.

ПРОЦЕС РОЗРОБКИ.

Вся система автомашини створена для електро-мобільності з нульової позначки. Тоді як новаторські заходи аеродинаміки скорочують протидію повітря та споживання електроенергії, матеріали переробки зберігають навколишнє середовище шляхом заміщення традиційних матеріалів, наприклад, пластмаси.

ПРОЦЕС СТВОРЕННЯ.

Карбонові волокна, які застосовуються для виробництва для BMW i3, виготовлені повністю з використанням гідро електроенергії та мають прекрасну стійкість. Заводи з виробництва BMW у місті Лейпциг (Німеччина), повністю застосовують повітряну енергію. І, у порівнянні з іншими моделями, для створення та виробництва BMW i3 необхідна тільки 1/2 частина всієї енергії.

СТАДІЯ ВИКОРИСТАННЯ.

З BMW i3 під час поїздок відсутні шуми, шкідливі викиди та запахи. Це зменшує в населених пунктах забруднення повітря. Ще принципово важливим є те, що є можливість легко та просто заряджати автомобіль зеленою енергією, а також виробляти її своїми батареями, генеруючи сонячну енергію. Механізм ECO PRO нарощує запас ходу та зменшує використання електроенергії.

ПРОЦЕС ПЕРЕРОБКИ.

Елементи BMW i3 на 90-95% проходять стадію вторинної переробки. Наприклад, батарейний модуль повторно застосовують для прийому сонячної енергії, а зайві вуглецеві (карбонові) волокна можна повторно використовувати у процесі виробництва.

МАТЕРІАЛИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В МАЙБУТНЬОМУ.

СКЛАДОВІ ІЗ ПРИРОДНИХ ВОЛОКОН.

Широке використання кенафу заміщує синтетичні та полімерні матеріали на базі нафти та знижує загальну вагу автомобіля BMW i3, тому що його волокна на 35% легше звичайного матеріалу. Ці волокна здатні перетворювати вуглекислий газ у кисень, збирають на плантаціях високобілкових, енергетичних мальв.

СИДІННЯ НА 40% З НАТУРАЛЬНОЇ ШЕРСТІ.

Високоякісна натуральна шерсть, яка становить близько 40% в матеріалі для покриття крісел салону, є поновлюваним ресурсом та надає високий рівень комфортності. Волокна вовни, прекрасно пропускають повітря, регулюють температурний режим між каркасом та поверхнею крісла-сидіння, залишаючи його прохолодним навіть при досить високих температурах повітря у салоні.

ОЗДОБЛЮВАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ САЛОНУ З ДЕРЕВА ЕВКАЛІПТА.

Евкаліпт має натуральне шовковисте покриття та природну мікроструктуру пір, а, отже, обшивка салону на 80-90% менше, ніж при стандартних видах деревини, потрібна обробка поверхні. Евкаліптова деревина надходить з плантацій, сертифікованих FSC (Рада з управління лісами), що гарантує стабільність в управлінні лісовим господарством.

НАТУРАЛЬНА ШКІРА, ВИДУБЛЕНА ОЛИВКОВИМИ ЛИСТАМИ.

100% шкіра салону BMW i3 цілком випалюється природним екстрактом листя оливкового дерева та абсолютно чиста екологічно. Даний процес надає можливість шкірі зберегти натуральний блиск та баланс температури. Для цього раціонально використовуються листя, які залишаються як відходи, після переробки їх на оливкову олію.

ЗЕЛЕНА ЕНЕРГІЯ.

У повсякденному житті, коли ви ведете BMW i3, автомобіль не виділяє шкідливих викидів, що знижує забруднення атмосфери у населених пунктах та залишає максимум свіжого повітря. Коли ви застосовуєте «зелену енергію» або ж створюєте власну, використовуючи сонячні батареї, у вас є можливість кожен день їздити без шкідливих викидів. Пристрій ECOPRO збільшує запас ходу, кардинально знижуючи споживання енергії.

Витрата палива та викиди СО2.

Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год):

Витрата палива в л/100 км (комбінована): 0
Викиди СО2 в г/км (комбіновані): 0
Споживання електроенергії в кВт•год/100 км: 13,6-13,1
Електричний запас ходу в км (комбінований): 300-290
Орієнтований на клієнта електричний запас ходу в км: до 200

Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год) з Range Extender:
Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 14-13
Споживання електроенергії в кВт•год/100 км (комбіноване): 11,9-11,5
Витрата палива в л/100 км (комбінована): 0.6
Електричний запас ходу в км (комбінований): 235-225
Орієнтований на клієнта електричний запас ходу в км: до 330

Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 А•год):
Витрата палива на л/100 км (комбінована): 0
Викиди СО2 в г/км (комбіновані): 0
Споживання електроенергії в кВт•год/100 км: 14,3
Електричний запас ходу в км (комбінований): 280
Орієнтований на клієнта електричний запас ходу в км: до 200

Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 А•год) з Range Extender:
Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 14
Споживання електроенергії в кВт•год/100 км (комбіноване): 12,5
Витрата палива в л/100 км (комбінована): 0.7
Електричний запас ходу в км (комбінований): 220
Орієнтований на клієнта електричний запас ходу в км: до 330

Ці значення є умовними цифрами та ще не підтверджені.

Показники витрати палива, викидів CO2 та споживання енергії залежать від обраного колеса та шин. Дані про споживання визначаються відповідно до циклу їзди ЄЕК.

Запас ходу залежить від безлічі факторів, зокрема: особистої поведінки водіння, обраного маршруту, погодних умов, використання опалення/охолодження та попередньої підготовки.

Більш детальну інформацію про офіційну витрату палива та офіційні викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти в «Керівництві зі споживанню палива та викидів CO2 у новому пасажирському транспортному засобі», які доступні безкоштовно в усіх торгових точках та від DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина.