На заводі BMW Group в Дінгольфінге стартував випуск електричного BMW iX.

На заводі BMW Group в Дінгольфінге стартував випуск електричного BMW iX.

На заводі BMW Group в Дінгольфінге стартував випуск електричного BMW iX.

Новий BMW iX випускається на найбільшому заводі BMW Group в Європі. Лінія, на якій збирають кросовер, також адаптована для випуску BMW 5 серії, 7 серії і 8 серії. Для досягнення такої гнучкості і різноманітності силових установок підприємство в Дінгольфінге було розширено і модернізовано, а в виробництво BMW iX інвестовано понад 400 млн євро.

У найближчі роки на заводі в Дінгольфінге стартує випуск нових поколінь BMW 5 серії і BMW 7 серії, лінійка яких поповниться повністю електричними версіями. У процесі виробництва цих моделей будуть використані технологічні рішення, що застосовуються при випуску BMW iX.

Мілан Недельковіч, член правління BMW AG, відповідальний за виробництво: «Запуск BMW iX відкриває нову віху в електрифікації BMW Group. Ця подія демонструє, наскільки успішно ми змогли трансформувати наше виробництво з акцентом на електричну мобільність і цифровизацию».

До середини десятиліття електрифіковані моделі складуть 50% виробничого обсягу.

BMW Group планує подвоїти річний обсяг випуску електрифікованих моделей за рахунок моделі BMW iX та plug-in гібридів концерну, що випускаються на заводі в Дінгольфінге. До середини десятиліття частка виробництва електрифікованих моделей досягне 50% від загального обсягу. Новий BMW iX зіграє ключову роль в досягненні таких показників і стане наймасовішою моделлю, що випускається на цьому майданчику.

Слідом за електричним BMW iX на серійний конвеєр встане новий BMW i4, виробництво якого буде налагоджено в Мюнхені. До кінця наступного року з конвеєра кожного німецького заводу BMW Group буде сходити як мінімум одна повністю електрична модель.

Виробництво автомобілів і електродвигунів в одній локації.

У процесі випуску BMW iX застосовуються найсучасніші рішення і ноу-хау в області виробничих технологій. Завод в Дінгольфінге відрізняють велика кількість внутрішніх процесів, швидка взаємодія між різними виробничими ділянками і максимально оптимізована технологія випуску автомобілів в цілому.

Електричне «серце» BMW iX, що включає силову установку eDrive 5 покоління, батарею і весь електричний привід в цілому, теж виробляється в Дінгольфінге за участю суміжних підприємств. Виробничі потужності будуть планомірно розширюватися, і вже з 2022 року завод зможе випускати силові установки для більш ніж півмільйона електрифікованих моделей BMW Group.

photo_in_container7275

Новий BMW iX - драйвер інноваційного виробництва.

Новий BMW iX демонструє безліч інновацій в галузі архітектури електричної силової установки, ПО, цифрових сервісів, можливостей підключення онлайн і функцій автоматизованого водіння. Таким чином, BMW iX виступає в ролі першопрохідця для багатьох технологічних рішень.

Завод в Дінгольфінге, в свою чергу, підтверджує статус флагманського підприємства BMW Group з випуску люксових автомобілів, а також свою готовність до виробництва «розумних» автомобілів і повністю електричних моделей.

Виробництво BMW iX відкриває шлях технологіям майбутнього, до яких відносяться цифрові методи навчання співробітників, автоматизація процесів логістики, цифровий принцип приймання, введення в експлуатацію та перевірки систем допомоги водієві.

Особливий фокус - на турботі про навколишнє середовище.

Стратегія сталого розвитку відіграє найважливішу роль для BMW Group. Значна увага приділяється скороченню викидів СО2, особливо в процесі виробництва електромобілів.

Незалежні експерти підтвердили, що показник потенціалу глобального потепління (ПГП) моделі BMW iX xDrive40 приблизно на 45% нижче, ніж у автомобіля порівнянного класу з двигуном внутрішнього згоряння. Комплексний підхід концерну до скорочення викидів СО2 і мінімізації споживання ресурсів охоплює весь цикл створення вартості - від виробництва до ланцюжка поставок і повсякденної експлуатації.

Мілан Недельковіч: «Ми вже є орієнтиром в області сталого розвитку для нашої індустрії. Разом з тим ми продовжимо інвестувати в ресурсозберігаючі технології та ставити перед собою амбітні цілі для максимально екологічного та відповідального виробництва ».

У період з 2006 по 2020 рік BMW Group знизив споживання ресурсів на один вироблений автомобіль більш ніж наполовину. Викиди СО2 за цей же період скоротилися ще значніше - на цілих 78%. Наступна мета концерну полягає в тому, щоб до 2030 року скоротити викиди СО2 в розрахунку на кожен вироблений автомобіль ще на 80%.

Завод в Дінгольфінге застосував цілий ряд нових заходів для досягнення таких показників. Наприклад, при випуску BMW iX використовується тільки екологічно чиста електроенергія, як надходить безпосередньо від регіональних ГЕС на річках Ізар і Лех. Вже з цього року всі виробничі майданчики BMW Group, включаючи підприємство в Дінгольфінге, будуть вуглецево-нейтральними.

Дотримання принципів стійкого розвитку також відбивається в застосуванні енергоефективного обладнання, продуманій системі упаковки, транспортної логістики, вторинній переробці і розпорядженні водними ресурсами. Таким чином, завод BMW Group в Дінгольфінге здатний досягти показника придатності до вторинної переробки більш ніж в 90%, а показник можливості відновлення - більше 99%.

Власні водні свердловини BMW Group забезпечують більше 40% потреб підприємства в воді, що дозволяє зберегти запаси питної води в регіоні. Важливо відзначити, що з 2006 року BMW Group скоротив споживання води більш ніж на 30%.

BMW iX підсилює внутрішні компетенції.

Випуск BMW iX створює необхідність у додатковій кваліфікації та навчанні. Це надає потужний імпульс в підготовці персоналу виробничої мережі з фокусом на цифровизацию і електричну мобільність. Відразу 75 000 співробітників концерну проходять різноманітні тренінги в рамках найбільшої в історії BMW Group навчальної кампанії.