BMW 3 серії Седан Плагін-гібрид
- Плагін-гібрид
330e[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 1,1–0,8; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 25–19; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 23,6–20,7; Електричний запас ходу у км (WLTP): 84–101
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
НАСОЛОДЖУЙТЕСЬ КЕРУВАННЯМ.
У новому пагін-гібриді 330е прекрасно поєднується неймовірна динаміка пересування та сучасні технології авто на електротязі. Ви можете їздити у короткі подорожі на електричній тязі, не забруднюючи викидами навколишнє середовище – запах ходу у такому випадку складає 84–101 км[1](WLTP). Дизайн BMW 3 серії Седан також на висоті. Витончені лінії додають елегантності. Комплексне оновлення сучасного інтер’єру створює неймовірний комфорт. Інтелектуальні та зрозумілі технології з помічниками водія підсилюють задоволення від керування. Познайомтеся з усіма варіантами нового плагін-гібрида BMW 3 серії Седан, чим саме він оснащується, які є пропозиції фінансування та чи доступний лізинг.
Варіанти.



330e[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 1,1–0,8; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 25–19; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 23,6–20,7; Електричний запас ходу у км (WLTP): 84–101;
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[4] Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.
[5] Складається з двигуна внутрішнього згоряння (заявлене номінальне значення) та електроприводу (до заявленого номінального значення).

BMW M3 Competition M xDrive: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 10,2–10,1; викиди CO2, змішаний цикл WLTP у г/км: 230–227
ПРОСТА ТА ЗРУЧНА ЗАРЯДКА.
ДИЗАЙН ЕКСТЕР’ЄРУ.
ДИЗАЙН ІНТЕР’ЄРУ.
З'ЄДНАНИЙ ДЛЯ БІЛЬШОГО ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.
РОЗУМ НА ВАШОМУ БОЦІ.
НАСОЛОДЖУЙТЕСЬ КЕРУВАННЯМ ТА КОМФОРТНОЮ ПОЇЗДКОЮ.

ВАШ НОВИЙ BMW 3 СЕРІЇ CЕДАН ПЛАГІН-ГІБРИД.
Збагатіть свій індивідуальний лізинговий або кредитний продукт привабливими послугами та страхуванням в одному пакеті.
Усе включено. Просто і розумно. AWT Financial Services
BMW 3 СЕРІЇ CЕДАН ПЛАГІН-ГІБРИД: PROACTIVE CARE.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ЩОДО BMW 3 СЕРІЇ СЕДАН ПЛАГІН-ГІБРИД.
Витрата пального та викиди CO2.
330e[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 1,1–0,8; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 25–19; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 23,6–20,7; Електричний запас ходу у км (WLTP): 84–101
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібрида: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[4] Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.
[5] Складається з двигуна внутрішнього згоряння (заявлене номінальне значення) та електроприводу (до заявленого номінального значення).
[6] Ефективність заряджання залежить від стану заряду, температури навколишнього середовища, індивідуального стилю водіння та використання допоміжних споживачів. Указані значення запасу ходу засновані на найкращому зразку циклу WLTP. Час заряджання вказано за навколишньої температури 23 градуси за Цельсієм після поїздки та може відрізнятися в залежності від поведінки при використанні. Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та на https://www.dat.de/co2/.