BMW 4 cерії Кабріолет
- Бензин
- Дизель
BMW 430i xDrive Кабріолет: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 8,0–7,3; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 182–166
УСЕ ДЛЯ СПОРТИВНИХ ВРАЖЕНЬ.
Ідеальний баланс між спортивним характером і зручністю — це новий BMW 4 серії Кабріолет. Він поєднує в собі стильний вигляд із динамічними лініями, включаючи величезну подвійно решітку радіатора та сучасні фари. Внутрішній простір автомобіля не менш вражаючий: тут все продумано для вашого комфорту. Ознайомтесь із доступними варіантами комплектацій та технічними характеристиками нового BMW 4 серії Кабріолет, а також з можливостями лізингу та фінансування.
Варіанти.
BMW 430i xDrive Кабріолет: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 8,0–7,3; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 182–166
BMW M4 Competition Кабріолет з M xDrive: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 10,3-10,2; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 233–231
ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ ІНТЕР'ЄРУ ТА ЕКСТЕР'ЄРУ.
ЗАКРИТИЙ — ВРАЖАЄ, ВІДКРИТИЙ — ДЛЯ ПОВНОЇ СВОБОДИ.
М'який дах нового кабріолету BMW 4 серії вражає високою якістю виготовлення, що забезпечує низький рівень шуму в салоні та захист від холоду. Тканинний дах можна відкривати та закривати автоматично, навіть під час руху на швидкості до 50 км/год.
З'ЄДНАНИЙ З НАВКОЛИШНІМ СВІТОМ. ЦИФРОВИЙ ДОСВІД У ДОРОЗІ.
СИСТЕМИ ДОПОМОГИ ТА ЗВ’ЯЗКУ.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ ЩОДО НОВОГО BMW 4 СЕРІЇ КАБРІОЛЕТ.
Витрата пального та викиди CO2.
BMW 430i xDrive Кабріолет: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 8,0–7,3; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 182–166
BMW M440i xDrive Кабріолет: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 8,7–8,1; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 197–182
Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетилованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp