BMW M5 Touring
- Плагін-гібрид
M5[1][2][3]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 2,0; викиди CO2, змішаний цикл WLTP у г/км: 39-46; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 31,0; Запас ходу, WLTP в км: 61-67
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.
МАКСИМУМ ПРОСТОРУ – МАКСИМУМ МОЖЛИВОСТЕЙ.
Сидячи всередині BMW M5 Touring можна оцінити незрівнянну продуктивність та гнучкість, притаманні М. Представлений автомобіль вирізняється спортивною динамікою і унікальним характером М. Це ідеальне рішення для повсякденних поїздок. познайомтесь з універсальним спортивним авто, його можливостями та варіантами оснащення. Також у нас доступно декілька видів фінансування.
Варіанти.






BMW 520d Touring[1]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 6,2–5,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 163–149
[1] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.

BMW 530e Touring[1][2][3]:Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP) 0.9–0.7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 20–16; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 21,6–19,5; Запас ходу в км (WLTP): 84–96
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.
[4] Складається з приводу від двигуна внутрішнього згоряння (вказане номінальне значення) та електричного приводу (до вказаного номінального значення). Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[5] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[6] Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.

BMW i5 eDrive40 Touring[1]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 19,3–16,5; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP):483–560
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.

M5[1][2][3]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 2,0; викиди CO2, змішаний цикл WLTP у г/км: 39-46; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 31,0; Запас ходу, WLTP в км: 61-67
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.
[4] Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 430 кВт[3] / 750 Нм[3] та електроприводу потужністю 145 кВт[3] / 280 Нм[3]. Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.

BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 20,9–18,3; Електричний запас ходу у км (WLTP): 441–505
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
M5[1][2][3]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 2,0; викиди CO2, змішаний цикл WLTP у г/км: 39-46; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 31,0; Запас ходу, WLTP в км: 61-67
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.
Продуктивність.


Неперевершені враження під час керування M Hybrid.
Комбінація електричного приводу і високоефективного 8-циліндрового двигуна M TwinPower Turbo V8 дозволяє досягти неймовірної потужності – вас буквально втисне в сидіння, коли автомобіль буде стрімко набирати максимальну потужність 535 кВт (727 к.с.) [3][4][5]. Варто зазначити, що при цьому буде стрімко розподілятися максимальний крутний момент в 1 000 Нм [3][4][5] на всі 4 колеса завдяки системі M xDrive.

Дизайн екстер’єру.

Безпомилковий навіть у темряві.
До головних особливостей можна віднести інноваційний дизайн радіаторної решітки BMW Iconic Glow, яка має контурне підсвічування. Також передні фари доповнені подвійною підсвіткою. Під час посадки вас буде вітати освітлення Welcome Light Carpet, яке характерне для автомобілів класу М.

Довершена конструкція.
Задня частина кузова доповнена 2-компонентним дифузором, який дозволяє сформувати чіткі контури. Він витончено доповнює 4 вихлопні труби, оснащені регульованою заслонкою.
Дизайн інтер'єру.


Широкі можливості налаштування.
Сучасні та комфортні сидіння М мають велику кількість налаштувань та забезпечують зручне сидіння в дорозі. Пасажир може активувати підігрів, а також відкоригувати ширину спинки.

Атмосфера зоряного неба.
Додаткового простору в салоні надає скляний панорамний дах. Тому інтер’єр виглядає комфортним та продуманим.

Багажний відсік BMW M5 Touring вміщує 500 літрів[3], а зі складеними задніми сидіннями — вражаючі 1630 літрів[3]. А значить, у ньому достатньо місця для сумок для гольфу, багажу і навіть велосипедів. Практичні відсіки, гачки та петлі полегшують завантаження багажника, а складаний електричний зчіпний пристрій для причепа дозволяє з легкістю перевозити більші вантажі.
Цифрові функції.
Задоволення за кермом електромобіля.
Заряджайтеся. Як завгодно і де завгодно.
Розумний компаньйон.

Аксесуари BMW M Performance.
На 100% хай-тек. Із родоводу гоночних автомобілів. 100% задоволення за кермом. Карбоновий задній дифузор M Performance має витончену форму, що надає BMW M більш спортивного вигляду, вражаюче підкреслюючи спортивний характер вашого автомобіля.
Програма Proactive Care для BMW М5 Touring.
Часті питання про BMW М5 Touring.
Вам також може сподобатися.

Візуалізатор BMW Individual.
Розкрийте свій творчий потенціал: BMW Individual пропонує на вибір близько 150 надихаючих кольорів.[7]
Витрата пального та викиди CO2.
M5[1][2][3]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 2,0; викиди CO2, змішаний цикл WLTP у г/км: 39-46; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 31,0; Запас ходу, WLTP в км: 61-67
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.
[4] Складається з приводу від двигуна внутрішнього згоряння 430 кВт[3] / 750 Нм[3] та електричного приводу 145 кВт[3] / 280 Нм[3]. Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[5] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[6] Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.
[7] Очікується, що M5 буде доступний у візуалізаторі BMW Individual із вересня 2024 року.
Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен, Німеччина, та на https://www.dat.de/co2/.