BMW M5 Седан
- Плагін-гібрид
M5[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 0; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Електричний запас ходу у км (WLTP): -
[1]Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2]Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
Задоволення за кермом. До самого серця.
Компроміси? Тут ви їх марно шукатимете. BMW M5 Седан з M xDrive зачарує вас, як тільки заведеться, а то й раніше. Відкрийте для себе цей високопродуктивний спортивний автомобіль, його варіанти оснащення та технічні характеристики, а також численні можливості лізингу та фінансування.
Варіанти.
BMW i5[1]: Енергоспоживання, змішаний WLTP у кВт⋅год/100 км: 19,5–15,9; Електричний запас ходу, WLTP у км: 477–582
[1] Попередні цифри; будь-які відсутні цифри були недоступні на момент публікації. Тимчасове підвищення <10 секунд порівняно з номінальним значенням.
BMW 530e sDrive [1], [2]: Витрата палива, змішаний цикл WLTP у л/100 км: 0,8–0,6; Викиди CO2, комбінований WLTP, г/км: 17–13; Споживання енергії, комбінований цикл WLTP у кВт-год/100 км: 21,7–19,9; Запас ходу на електриці, WLTP в км: 93–103
BMW 520i sDrive[1]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 6,4–5,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 144–130
[1] Попередні цифри; будь-які відсутні цифри були недоступні на момент публікації. Тимчасове підвищення <10 секунд порівняно з номінальним значенням. Складається з приводу двигуна внутрішнього згоряння (вказане номінальне значення) та електричного приводу (до заданого номінального значення).
BMW i5 M60 xDrive [1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 20,6–18,2; Електричний запас ходу у км (WLTP): 456–515
[1] Попередні цифри; будь-які відсутні цифри були недоступні на момент публікації.
M5[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 0; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Електричний запас ходу у км (WLTP): -
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 430 кВт 750 Нм та електроприводу потужністю 145 кВт / 280 Нм. Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
M5[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 0; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Електричний запас ходу у км (WLTP): -
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
Продуктивність.
Для справжньої радості. M Hybrid.
Його гібридна силова установка M Hybrid з високопродуктивним 8-циліндровим бензиновим двигуном M TwinPower Turbo V8 і електроприводом втягує вас у спинку сидіння завдяки вражаючій системній потужності 535 кВт (727 к.с.) [3][4]. Його крутний момент до 1 000 Нм [3][4] динамічно розподіляється системою M xDrive на всі чотири колеса.
Дизайн екстер’єру.
Безпомилковий навіть у темряві.
Серед ключових особливостей — повністю переосмислений дизайн решітки радіатора BMW Iconic Glow з контурним підсвічуванням, нова подвійна підсвітка передніх фар, а також характерне для М-класу вітальне освітлення Welcome Light Carpet.
Матеріал, який вражає і візуально.
Пакет екстер'єру M Carbon надає вашому BMW M ще більш спортивного вигляду. Дах, ковпачки зовнішніх дзеркал і задній спойлер виготовлені з легкого та міцного карбону.
Дизайн інтер'єру.
Ідеальне сидіння.
Від індивідуальної ширини спинки до підігріву сидінь. Обидва багатофункціональних сидіння M можна регулювати різними способами для оптимальної підтримки та комфорту.
Цифрові функції.
Задоволення за кермом електромобіля.
Заряджайте. Як завгодно і де завгодно.
Заряджайте свій автомобіль вдома легко та зручно.
Заряджайте свій BMW легко та надійно вдома за допомогою додаткового пристрою Flexible Charger (Mode 2) або зарядного пристрою Wallbox. Оберіть своє індивідуальне рішення для заряджання.
Просто та індивідуалізовано.
Завдяки розумному керуванню ви оптимізуєте процес заряджання в домашніх умовах, що дозволяє, наприклад, використовувати якомога більше власної сонячної енергії.
Розумний компаньйон поруч із вами.
Програма Proactive Care для BMW М5 Седан.
Часті питання про BMW М5 Седан.
Витрата пального та викиди CO2.
M5[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 0; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Електричний запас ходу у км (WLTP): -
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 430 кВт 750 Нм та електроприводу потужністю 145 кВт / 280 Нм. Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[4] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[5] Специфічні властивості матеріалу можуть спричиняти підвищений рівень шуму при гальмуванні, наприклад, після тривалих періодів легкого гальмування або безпосередньо перед зупинкою на мокрій дорозі. Вплив дорожньої солі або вологи, наприклад, після автомийки, нічний конденсат, їзда під дощем тощо, може призвести до того, що гальмівний ефект буде подібним до ефекту звичайної гальмівної системи. Зниження гальмівної потужності може бути компенсовано збільшенням тиску на педаль гальм.
[6] Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.
Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику щодо витрати пального, викидів CO2 та споживання електроенергії для нових легкових автомобілів», яке можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/