BMW M5 Седан
- Плагін-гібрид
M5[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 0; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Електричний запас ходу у км (WLTP): -
[1]Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2]Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
Задоволення за кермом. До самого серця.
Ніяких компромісів чи вагань. BMW M5 Седан з M xDrive – це саме те, що ви шукали. Ви закохаєтеся в нього одразу, як тільки повернете ключ, а можливо й раніше, як тільки його побачите. Познайомтесь з неймовірним високопродуктивним спортивним автомобілем. Дізнайтеся про його унікальне оснащення, технічні параметри, умови лізингу та варіанти фінансування.
Варіанти.
BMW i5[1]: Енергоспоживання, змішаний WLTP у кВт⋅год/100 км: 19,5–15,9; Електричний запас ходу, WLTP у км: 477–582
[1] Попередні цифри; будь-які відсутні цифри були недоступні на момент публікації. Тимчасове підвищення <10 секунд порівняно з номінальним значенням.
BMW 530e sDrive [1], [2]: Витрата палива, змішаний цикл WLTP у л/100 км: 0,8–0,6; Викиди CO2, комбінований WLTP, г/км: 17–13; Споживання енергії, комбінований цикл WLTP у кВт-год/100 км: 21,7–19,9; Запас ходу на електриці, WLTP в км: 93–103
BMW 520i sDrive[1]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 6,4–5,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 144–130
[1] Попередні цифри; будь-які відсутні цифри були недоступні на момент публікації. Тимчасове підвищення <10 секунд порівняно з номінальним значенням. Складається з приводу двигуна внутрішнього згоряння (вказане номінальне значення) та електричного приводу (до заданого номінального значення).
BMW i5 M60 xDrive [1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 20,6–18,2; Електричний запас ходу у км (WLTP): 456–515
[1] Попередні цифри; будь-які відсутні цифри були недоступні на момент публікації.
M5[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 0; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Електричний запас ходу у км (WLTP): -
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 430 кВт 750 Нм та електроприводу потужністю 145 кВт / 280 Нм. Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
M5[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 0; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Електричний запас ходу у км (WLTP): -
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
Продуктивність.
Для справжньої радості. M Hybrid.
Неймовірна потужність забезпечується завдяки гібридній силовій установці з неймовірним 8-циліндровим бензиновим двигуном, який має електричний привід. Відчуйте всі грані можливостей системної потужності в 535 кВт (727 к.с.)[3][4]. Під час руху крутний момент може складати до 1000 Нм[3][4], при цьому він динамічно розподіляється між всіма колесами.
Дизайн екстер’єру.
Вражаючий навіть у темний час доби.
Головна особливість – новий дизайн радіаторної решітки BMW Iconic Glow, яка має дивовижне підсвічування по контору, інноваційне підсвічування передніх фар, брендові вітальне освітлення Welcome Light Carpet, яке відповідає незрівнянному стилю М.
Матеріал, який вражає і візуально.
Скористайтеся пакетом екстер’єру M Carbon, щоб ваш новий автомобіль мав максимально спортивний вигляд. Міцний карбон використовується у виробництві даху, заднього спойлеру та ковпачків зовнішніх дзеркал.
Дизайн інтер'єру.
Бездоганна посадка.
Максимум можливостей регулювання – від ширини спинки до активації підігріву сидіння. Неймовірний комфорт гарантовано кожному.
Цифрові функції.
Задоволення за кермом електромобіля.
Заряджайте. Як завгодно і де завгодно.
Заряджайте свій автомобіль вдома легко та зручно.
Поповнюйте запас ходу на електротязі вдома, скориставшись додатковим пристроєм Flexible Charger (Mode 2) або ж зарядною системою Wallbox. Ви можете обрати найкраще рішення для себе.
Просто та індивідуалізовано.
Інтелектуальне керування дозволяє спростити зарядку вдома. Якщо є така можливість, то, наприклад, ви можете використати енергію від сонячних панелей.
Розумний компаньйон поруч із вами.
Програма Proactive Care для BMW М5 Седан.
Часті питання про BMW М5 Седан.
Витрата пального та викиди CO2.
M5[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 0; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Електричний запас ходу у км (WLTP): -
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 430 кВт 750 Нм та електроприводу потужністю 145 кВт / 280 Нм. Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[4] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[5] Специфічні властивості матеріалу можуть спричиняти підвищений рівень шуму при гальмуванні, наприклад, після тривалих періодів легкого гальмування або безпосередньо перед зупинкою на мокрій дорозі. Вплив дорожньої солі або вологи, наприклад, після автомийки, нічний конденсат, їзда під дощем тощо, може призвести до того, що гальмівний ефект буде подібним до ефекту звичайної гальмівної системи. Зниження гальмівної потужності може бути компенсовано збільшенням тиску на педаль гальм.
[6] Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.
Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику щодо витрати пального, викидів CO2 та споживання електроенергії для нових легкових автомобілів», яке можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/