Випробування нового BMW X5. Від полярного кола до Південної Африки.

Випробування нового BMW X5. Від полярного кола до Південної Африки.

Сьогодні модель тестується на полярному колі, а завтра вона їздить по гоночній трасі Нюрбургринг - так проходять випробування наступника BMW X5, в яких перевіряється його надійність і універсальність. Прототипи нового BMW X5 повинні витримати випробування у всіх кліматичних зонах світу, а також освоїти всі види ландшафту. Відповідні умови для того, щоб нова система підвіски BMW X5 продемонструвала свої сильні сторони.

Сьогодні модель тестується на полярному колі, а завтра вона їздить по гоночній трасі Нюрбургринг - саме так проходять випробування наступника BMW X5, в яких перевіряється надійність автомобіля і його універсальність. В рамках процесу розробки серійної версії новий SAV проходять найвимогливіші і різноманітні випробування. Прототипи нового BMW X5 повинні витримати випробування у всіх кліматичних зонах світу, а також освоїти всі види ландшафту. Відповідні умови для того, щоб нова система підвіски BMW X5 продемонструвала свої сильні сторони.

Майже два десятиліття тому BMW X5 першого покоління став першим повнопривідним автомобілем бренду, який заклав основу для абсолютно нового сегмента - Sports Activity Vehicle. У прийдешньому, четвертому поколінні моделі всі достоїнства автомобіля відчуваються ще гостріше, ніж будь-коли. Це досягається за рахунок впровадження нової підвіски і систем шасі, які вперше доступні в моделі з лінійки BMW X і не мають аналогів серед конкурентів. Наприклад, нове позашляхове оснащення пропонує комбінацію першокласного комфорту і можливість зміни налаштувань шасі простим натисканням кнопки - наприклад, для адаптації автомобіля до путівцях. Новий BMW X5 має ідеальні настройки трансмісії і підвіски для будь-яких поверхонь - будь то сніг, пісок, каміння або гравій.

Прототипи BMW X5 продемонстрували динамічний потенціал моделі в ході випробувань на зимовому полігоні в шведському Ар'єплуг, на гравійних дорогах Південної Африки і в пустелях США. Вони їздили по морозу і на спеці, по сухих гірських серпантинах і у вологих тропіках, по трасах і розбитому бездоріжжю. І все це - щоб випробувати новий BMW X5 на міцність.

Не менш важливими були випробування на полігонах BMW Group в Мірамас на півдні Франції, на швидкісній трасі в Талладеге в штаті Алабама і на гоночному треку Нюрбургринг у Німеччині. Ці тести наочно продемонстрували вражаючу динаміку, керованість і рівень комфорту нового BMW X5, які досягаються в тому числі завдяки адаптивній підвісці M Professional і інтегральному активному рульовому управлінню, яке дебютує на цій моделі.