Перший в історії BMW XM.

Перший в історії BMW XM.

Перший в історії BMW XM.

З нагоди 50-річчя BMW M GmbH представляє перший в історії надпотужний автомобіль з електрифікованою системою приводу. Гібридна система з підзарядкою від електромережі, що складається з бензинового двигуна V8 і
надзвичайно потужного електродвигуна, наділяє BMW XM захопливою динамічною майстерністю.

photo_in_container10479

Нещодавно розроблена система приводу M HYBRID, екстравагантний дизайн і прогресивна атмосфера розкоші всередині BMW XM об’єднуються, щоб створити свіжу інтерпретацію концепції Sports Activity Vehicle (SAV) для сегмента високопродуктивних автомобілів, яка направляє неповторне відчуття M на нові цільові групи та ринки.

Основним моментом модельного поповнення бренду в його ювілейний рік, BMW XM також є першим оригінальним BMW M після BMW M1. Ретельно продумані елементи зовнішнього дизайну високопродуктивного SAV нагадують легендарний спортивний автомобіль із центральним розташуванням двигуна. Виробництво  BMW XM розпочнеться на заводі BMW Group у Спартанбурзі в США в грудні 2022 року, перш ніж він надійде до дилерів по всьому світу навесні 2023 року.

Система приводу M HYBRID для приголомшливої продуктивності та круїзу з нульовими локальними викидами.

Система приводу M HYBRID в BMW XM забезпечує загальну потужність 653 к.с. (генерується комбінацією двигуна внутрішнього згоряння потужністю до 489 к.с. і системи електроприводу потужністю до 197 к.с.). Його підкріплює нещодавно розроблений високообертовий двигун V8 із передовою технологією M TwinPower Turbo. 4,4-літровий агрегат має поперечний випускний колектор і оптимізований процес відділення масла.

Восьмициліндровому двигуну допомагає виконувати його завдання електромотор, інтегрований у восьмиступінчасту коробку передач M Steptronic. Рушійна потужність двигуна миттєво активується під час рушання з місця, без коливань
реагуючи на кожен рух педалі газу. Система приводу M HYBRID створює максимальний загальний крутний момент 800 Нм (двигун із крутним моментом до 650 Нм у поєднанні з електродвигуном, що розвиває до 280 Нм). Етап  попередньої передачі збільшує ефективний максимальний крутний момент електродвигуна до 450 Нм на вході трансмісії.

photo_in_container10482

Один двигун, один електродвигун, три режими роботи, чотири ведучих колеса.

Інтелектуально керована взаємодія між двигуном забезпечує відмінну продуктивність, гідну значка M, у будь-якій ситуації водіння. Це визначається величезним наростанням потужності, яке починається миттєво та підтримується в усьому діапазоні обертів. BMW XM розганяється від 0 до 100 км/год за 4,3 секунди в супроводі зарядженого енергією саундтреку надзвичайної емоційної привабливості для восьмициліндрового агрегату. Це відбувається завдяки його спортивній вихлопній системі з електронним керуванням, плавно регульованими заслінками та шестикутними подвійними вихлопними трубами, розташованими одна над одною вперше на моделі BMW M.

Кнопка M Hybrid на центральній консолі використовується для вибору одного з трьох режимів роботи, включно з ЕЛЕКТРИЧНИМ налаштуванням для руху з нульовими локальними викидами на швидкості до 140 км/год і на максимальній відстані 82–88 км* у циклі WLTP. Це завдяки високовольтній літій-іонній батареї, встановленій у днищі автомобіля, і 25,7 кВт/год корисної енергії, яку вона забезпечує. Комбінований зарядний пристрій BMW XM забезпечує заряджання змінним струмом потужністю до 7,4 кВт. BMW IconicSounds Electric, розроблений у співпраці між BMW Group і композитором Гансом Циммером, також створює відповідну опорну доріжку для передачі потужності електродвигуна. М-специфічний звук електроприводу забезпечує достовірний зворотний зв'язок на кожен рух педалі акселератора під час руху в режимі локальної роботи без викидів. А якщо вибрано налаштування Sport або Sport Plus, коли система приводу працює в режимі HYBRID, звук посилення підкреслить електричну допомогу, що надається двигуну внутрішнього згоряння. Потужність, що генерується дуетом приводів, спрямовується на дорогу через систему повного приводу M xDrive, чия установка заднього приводу особливо помітна в режимі 4WD Sport. Водії також можуть вибрати режим 4WD Sand, який був розроблений спеціально для їзди по дюнах і подібних поверхнях. Робота диференціала M Sport на задній осі також повністю змінна.

BMW XM LABEL RED: найпотужніша модель BMW M в історії.

BMW XM LABEL RED буде додано до модельного ряду восени 2023 року. Найпотужніший серійний автомобіль, дозволений для дорожнього руху в історії BMW M GmbH, буде розвивати системну потужність 748 к.с. (генерується комбінацією двигун внутрішнього згоряння потужністю до 585 к.с., система електричного приводу потужністю до 197 к.с.) і максимальний системний крутний момент 1000 Нм (генерується комбінацією двигуна внутрішнього згоряння з потужністю до 750 Нм і система електроприводу до 280 Нм; попередні значення базуються на поточному етапі розробки автомобіля).

photo_in_container10485

Виразний дизайн як вираження присутності та ефективності.

Зовнішній дизайн BMW XM – це свідчення ексклюзивності, присутності та продуктивності. Пропорції сучасного автомобіля SAV, потужні контури, динамічно витягнутий силует, характерні для М дизайнерські елементи, перероблена інтерпретація передньої частини, створена для моделей сегмента класу люкс, а також безліч характерних акцентів надають XM екстравертної аури.

Головні фари, розділені на два окремих блоки, решітка радіатора BMW із золотистими окантовками та безперервним контурним освітленням, а також великі повітрозабірники є визначальними рисами передньої частини. Золота акцентна смуга нагадує чорну смугу, що тягнеться вздовж кузова BMW M1. Подальші спогади про минуле приходять у вигляді логотипів BMW, вигравіруваних на плоскому задньому склі, і привабливої жалюзійної структури скульптурних задніх ліхтарів. Легкосплавні колісні диски M, оснащені 21-дюймовим форматом у стандартній комплектації з можливістю додаткових варіантів розміром до 23 дюймів, також відрізняються надзвичайно характерним дизайном.

Інтер’єр: салон, орієнтований на водія, розкішний M Lounge у задній частині.

Експресивний стиль зовнішнього дизайну BMW XM продовжується в салоні. Кабіна та передні сидіння розроблені виключно для активного водіння. Стандартна специфікація включає в себе багатофункціональні сидіння M, наколінники та спеціальне для моделі шкіряне кермо M, а також спеціальну графіку M, включаючи підсвічування передач для вигнутого дисплея BMW і проекційного дисплея BMW.

Щедре відчуття простору, високоякісні матеріали та екстравагантний дизайн перетворюють задню частину BMW XM на ексклюзивний M Lounge. Спинки з підігрівом, що простягаються всередину заднього відділення, і спеціально розроблені подушки забезпечують пасажирам розкішний рівень комфорту. Скульптурна обшивка стелі є досить унікальною з її тривимірною структурою призми, рамкою у стилі фотокріплення та 100 світлодіодними блоками для підсвічування. На вибір є чотири варіанти обробки для персоналізації інтер’єру, а також нова шкіра Vintage для верхніх секцій панелі приладів і дверних панелей. Навколишнє освітлення, чотиризонний автоматичний клімат-контроль, система об’ємного звучання Harman Kardon і система Travel & Comfort також є стандартними функціями, тоді як список опцій включає систему об’ємного звучання Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound із 1500-ватним підсилювачем і чотирма додатковими динаміками в зоні даху.

photo_in_container10488

Шасі: максимально широкий спектр між динамічністю та комфортом на довгих дистанціях.

Унікальне поєднання задоволення від водіння та гарного самопочуття, яке забезпечує кабіна BMW XM, відображається в пропонованих враженнях від водіння. Продумані системи шасі зі спеціальною настройкою M дозволяють автомобілю запропонувати найширший можливий спектр між характерною динамікою M і комфортом їзди вище середнього для свого сегменту. Водії також можуть налаштувати параметри автомобіля за допомогою меню M Setup. Інтегроване застосування всіх силових агрегатів і систем шасі на різних типах доріг – від міської їзди до заміських доріг і автомагістралей – призвело до надзвичайно впевненої та чіткої керованості в будь-який час.

Конструкція шасі складається з передньої осі з подвійними важелями та п’ятиважільної задньої осі зі спеціально налаштованими кінематичними та еластокінематичними властивостями. BMW XM стандартно оснащується адаптивною підвіскою M Professional, включаючи амортизатори з електронним керуванням і активну стабілізацію крену з електродвигунами 48 В і Active Roll Control. Це також перша модель BMW M з інтегрованим активним рульовим керуванням, також частиною стандартної специфікації.

Зчеплення, маневреність і курсова стійкість — усе це виграє як від обмеження ковзання коліс біля приводного механізму, так і від об’єднання в мережу всіх систем керування в рамках інтегрованого керування поперечною динамікою. Гальма M Sport працюють у парі з інтегрованою гальмівною системою, яка надає водієві два налаштування відчуття педалі. 21-дюймові легкосплавні колісні диски M встановлюються в стандартній комплектації, а на вибір також є 22- або 23-дюймові легкосплавні диски M.

Незрівнянна різноманітність систем допомоги водієві.

BMW XM може похвалитися найбільшим вибором систем допомоги водієві, пропонованих як у стандартній комплектації, так і в якості опції для будь-якого високопродуктивного автомобіля від BMW M GmbH. Стандартна специфікація включає систему помічника водіння, яка включає попередження про лобове зіткнення, попередження про виїзд зі смуги, включаючи систему повернення на смугу руху з допоміжним керуванням, асистент ухилення,  помічник пильності та інформаційну систему обмеження швидкості. Додатковий Driving Assistant Professional поєднує в собі активний круїз-контроль із функцією Stop&Go з безліччю інших функцій, включаючи асистент рульового керування та контролю смуги, розпізнавання світлофора, автоматичну систему обмеження швидкості та активну навігацію.

Асистент паркування Plus також входить до стандартної комплектації. На додаток до асистента руху заднім ходом ця система містить функції огляду паркування, панорамного огляду спереду та ззаду та 3D-виду.

Індивідуальний досвід водіння одним натисканням кнопки.

Панель керування на центральній консолі BMW XM містить набір кнопок для конкретної моделі, що дозволяє різними способами персоналізувати враження від водіння. Вперше це включає кнопку M Hybrid, яка використовується для вибору бажаного режиму роботи системи приводу. Водії можуть вибирати між режимами HYBRID, ELECTRIC і eCONTROL. Також є кнопка «Налаштування», яка забезпечує прямий доступ до налаштувань конфігурації системи приводу, шасі, рульового керування, гальмівної системи, M xDrive та рівня рекуперації енергії гальмування. Інша кнопка використовується для вибору режиму M. Коли водії перемикаються з налаштування Road за замовчуванням на Sport, втручання систем допомоги водієві обмежуються лише основними функціями, необхідними для спортивного водіння, як і вміст, що відображається на інформаційному дисплеї. Дві індивідуально налаштовані налаштування автомобіля можна зберегти разом із бажаними налаштуваннями режиму роботи системи M HYBRID, нотаткою двигуна, динамічним контролем стабільності (DSC) і характеристиками перемикання передач, а потім викликати за допомогою кнопок M на кермі.

BMW Live Cockpit Professional і проекційний дисплей у стандартній комплектації.

BMW XM у стандартній комплектації поставляється з BMW Live Cockpit Professional, яка включає в себе спеціальну для М версію мультисенсорного автомобіля BMW iDrive останнього покоління. На базі операційної системи BMW 8 він включає вигнутий дисплей BMW, утворений 12,3-дюймовим інформаційним дисплеєм і дисплеєм керування з діагоналлю екрана 14,9 дюйма. Нове групування дисплеїв і постійно розширювані можливості BMW Intelligent Personal Assistant означають, що новий BMW iDrive був навмисно налаштований на сенсорне управління та управління жестами, а також діалог з використанням природної мови. Контролер iDrive та багатофункціональні кнопки на кермі  додатково доповнюються стандартним набором специфікацій проекційним дисплеєм BMW і керуванням жестами BMW.