BMW XM (9)
Технічні характеристики
BMW XM (9)
Новий BMW XM – відомості про двигуни, особливості та розміри.
Усі силові агрегати (1)(2)
Тип силового агрегату | Бензин - плагін-гібрид |
Потужність у кВт (к.с.) | 480 (653) (8) |
Крутний момент у Нм | 800 (8) |
Трансмісія | 8-ступінчаста, автомат |
Привод | Повний привід |
Двигун внутрішнього згоряння TwinPower Turbo (1)
Циліндри | 8 |
Робочий об'єм в см³ | 4395 |
Номінальна потужність у кВт (к.с.)/1/хв | 360 (489)/5400-7200 |
Номінальний крутний момент у Нм/1/хв | 650 |
Електродвигун (2)(3)
(Номінальна) потужність/30 хв потужність у кВт (к.с.) | 145 (197)/57 (77) |
(Номінальний) Крутний момент у Нм | 280 |
Продуктивність
Розгін 0–100 км/год у с | 4,3 |
Максимальна швидкість км/год | 250 |
Максимальна швидкість на електротязі км/год | 140 |
Економія палива/викиди CO2 (1)(4)
Витрата палива, в місті NEDC в л/100 км | - |
Витрата палива, за містом NEDC в л/100 км | - |
Витрата палива, змішаний цикл NEDC в л/100 км | 2,7 |
CO2-emissions, змішаний цикл NEDC в г/км | 61,0 |
Споживання електроєнергії, змішаний цикл NEDC в кВт/100км | 32,0 |
Запас ходу на електротязі, NEDC в км (5) | 87 |
Високовольтна/48-вольтова батарея, заряджання (6)
Місткість акумулятора в кВтг | 25,7 |
Максимальна потужність заряджання змінного/постійного струму в кВт | 7,4/- |
Час заряджання постійним струмом 10–80 % за хв. | - |
Час заряджання змінним струмом 0–100 %, год | 4,25 |
Розміри/вага
Довжина/ширина/висота мм | 5110/2005/1755 |
Колісна база в мм | 3105 |
Споряджена маса в кг (7) | 2785 |
Об'єм багажника в л | 527-1820 |
Запас палива в л | 69 |
Опціонально поставляється за допомогою причіпного навантаження, з гальмом до 12% навантаження на тягово-зчіпний пристрій кг. | 2700/140 |
Витрата пального та викиди CO2.
BMW XM*,**:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,7
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 61,0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 30,1–28,9
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,7
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 61,0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 30,1–28,9
BMW XM Red Label*,**:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 1,7-1,4
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 37–33
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 32,4–30,4
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 1,7-1,4
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 37–33
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 32,4–30,4
Інформація про витрату пального, викиди CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до процедури вимірювання VO (EC) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.
Викиди CO2 визначаються відповідно до Директиви 1999/94/ЄС та Європейського регламенту в його поточній редакції. Наведені значення базуються на споживанні палива, значеннях викиду CO2 та споживанні енергії відповідно до циклу NEDC для класифікації.
Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або за посиланням https://www.dat.de/e10.
* При температурах нижче 0 градусів за Цельсієм виключно електричний режим руху цього плагін-гібриду буде недоступний до тих пір, поки акумулятор не нагріється до робочого стану під час того, як автомобіль проїде декілька кілометрів.
** Дані є попередніми.
Показники продуктивності, споживання та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною коробкою передач.
(1) Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про споживання пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, відповідно до Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON (95). Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
(2) Для плагін-гібридів: Електропривод залежить від рівня заряду батареї.
(3) Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.
(4) Офіційні дані про споживання пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 з поправками. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp
(5) Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
(6) Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.
(7) Продуктивність заряджання залежить від рівня заряду батареї, температури навколишнього середовища, стилю водіння та використання додаткових джерел споживання. Вказані діапазони засновані на найкращому зразку WLTP. Час заряджання вказано за навколишньої температури 23 градуси за Цельсієм після поїздки та може відрізнятися в залежності від поведінки при використанні.
(8) Споряджена маса автомобіля за стандартом ЄC стосуєтьс автомобіля зі стандартним обладнанням і не включає жодних додаткових аксесуарів. Споряджена маса автомобіля включає 90% заповненості паливного баку та вагу водія 75 кг. Додаткове обладнання може вплинути на вагу автомобіля, корисне навантаження та максимальну швидкість, якщо вибране обладнання впливає на аеродинаміку автомобіля.
(9) Складається з двигуна внутрішнього згоряння (заявлене номінальне значення) та електроприводу (до заявленого номінального значення). Електропривод залежить від рівня заряду батареї.
(10) Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.