ВИСОКОЕФЕКТИВНІ АВАНТЮРИСТИ.

 Автомобілі BMW X3 M.

 

Дивитись відео

BMW X3 M Competition, BMW X3 M, BMW X3 M40i і BMW X3 M40d.

Чудові характеристики при будь-якому маршруті: автомобілі BMW X3 M прискорюють пульс і задоволення від водіння за частки секунди. Відкрийте для себе спортивні автомобілі, заряджені емоціями, що об'єднують авантюрний дух BMW X3 зі спортивними та ексклюзивними вимогами BMW M. Усе залежить від вас: BMW X3 M володіє видатними генами в автоспорті й пропонує динаміку водіння на найвищому рівні, а BMW X3 M Competition тільки піднімає цей рівень з максимальною потужністю і ексклюзивністю на будь-яких дорогах та гоночних трасах. BMW X3 M40i і BMW X3 M40d демонструють надзвичайно збалансоване поєднання продуктивності, комфорту і ефективності.

 

BMW X3 M:
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 10.5
Викиди СО2 в г/км (в змішаному циклі): 239

BMW X3 M Competition:
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 10.5
Викиди СО2 в г/км (в змішаному циклі): 239

BMW X3 M40i:
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 8,9
Викиди СО2 в г/км (в змішаному циклі): 204

BMW X3 M40d:
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 6,8-6,7
Викиди СО2 в г/км (в змішаному циклі): 179-176

BMW X3 M COMPETITION І BMW X3 M.

Основні характеристики продукту.

 

01

ПІКОВА ПОТУЖНІСТЬ.

01

ПІКОВА ПОТУЖНІСТЬ.

Високопродуктивний шестициліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo.

Потужний 3,0-літровий двигун з двома турбонагнітачами BMW X3 M Competition розвиває вражаючі 375 кВт (510 к.с.) і масивний крутний момент 600 Нм.

02

МАКСИМАЛЬНЕ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ.

02

МАКСИМАЛЬНЕ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ.

Привід і підвіска BMW X3 M Competition.

Комбінація M xDrive й активного диференціала М, специфічної підвіски M та рульового управління M Servotronic, а також 8-ступінчастої коробки передач M Steptronic забезпечують максимальну продуктивність, маневреність і точність.

03

СПОРТИВНА СТАТУРА.

03

СПОРТИВНА СТАТУРА.

Зовнішній дизайн BMW X3 M Competition.

BMW X3 M Competition представляє екстер'єр захоплюючої динаміки. Його потужна форма й емоційний дизайн створюють вражаюче поєднання спортивності та ексклюзивності високої якості.

04

ЕКСКЛЮЗИВНА СПОРТИВНІСТЬ.

04

ЕКСКЛЮЗИВНА СПОРТИВНІСТЬ.

Дизайн інтер'єру BMW X3 M Competition.

Інтер'єр BMW X3 M Competition унікально поєднує в собі ергономічність і спортивність з максимальною ексклюзивністю та досконалою майстерністю.

« BMW X3 M Competition дух пригод BMW X3 з ексклюзивними амбіціями BMW M. »
Маркус Флаш, президент BMW M GmbH.

ВИСОКОЕФЕКТИВНИЙ 6-ЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН TWINPOWER TURBO.

BMW X3 M Competition і BMW X3 M.

ПОВІТРОЗАБІРНИКИ.

ПОВІТРОЗАБІРНИКИ.

Повітрозабірник для двигуна M TwinPower Turbo було оптимізовано для мінімальної втрати тиску та наднизького опору потоку. Це призводить до ще більш кращих характеристик відгуку і високої ефективності.

НЕПРЯМЕ ПРОМІЖНЕ ОХОЛОДЖЕННЯ.

НЕПРЯМЕ ПРОМІЖНЕ ОХОЛОДЖЕННЯ.

Непряме проміжне охолодження є важливим компонентом оптимізованої по продуктивності системи охолодження. Поряд з такими компонентами, як система охолодження двигуна і коробки передач, проміжне охолодження гарантує оптимальну подачу потужності при роботі з наддувом. Це зберігає двигун придатним для гоночної траси, а також надзвичайно динамічним та довговічним.

ПРИВІД КОЛІНЧАСТОГО ВАЛА І КОВАНІ ПОРШНІ.

ПРИВІД КОЛІНЧАСТОГО ВАЛА І КОВАНІ ПОРШНІ.

Оптимізований по вазі привід колінчастого вала забезпечує максимальну стабільну подачу потужності на гоночну трасу аж до найвищих обертів двигуна. Цьому сприяють також оптимізовані за вагою високоміцні компоненти, такі як колінчастий вал і ковані поршні.

ВПОРСКУВАННЯ ПІД ВИСОКИМ ТИСКОМ.

ВПОРСКУВАННЯ ПІД ВИСОКИМ ТИСКОМ.

Для максимальної вихідної потужності і оптимізованого згоряння повітряно-паливного відношення, тиск впорскування складає 350 бар. Високий тиск покращує розпилювання палива та приготування суміші, оптимізуючи тим самим витрату палива й викиди СО2. У той же час утворення паливної плівки на стінках циліндра і час впорскування зменшуються.

ТЕХНОЛОГІЯ M TWINPOWER TURBO.

ТЕХНОЛОГІЯ M TWINPOWER TURBO.

Два вихлопних турбокомпресора високоефективного двигуна є ключем до його ефективності. Вони збільшують тиск на впуску і, відповідно, потужність двигуна. У поєднанні з оптимізованим за потоком контролем тиску наддуву й непрямим проміжним охолодженням, результатом є швидкий, динамічний відгук і високий крутний момент навіть при низьких обертах.

ПОДАЧА МАСТИЛА.

ПОДАЧА МАСТИЛА.

Подача мастила в двигун також є принципом високої продуктивності. Оптимізований для поперечної динаміки масляний піддон з системою опору повітря і активним всмоктуванням готує автомобіль до гоночної траси, помітно збільшуючи подовжню та поперечну динаміку до 1,4 г. Для досягнення оптимальної динаміки мастило регулюється за допомогою керованого насоса. При цьому витрата палива та викиди CO2 знижуються.

510 К.С.

Оснащені двома турбонагнітачами, системою впорскування під високим тиском й системою Valvetronic, 3-літровий високооборотний двигун M TwinPower Turbo BMW X3 M Competition повністю підготовлений для забезпечення високої продуктивності. Показники продуктивності говорять самі за себе: 375 кВт (510 к.с.), крутний момент 600 Нм і всього лише 4,1 секунди від 0 до 100 км/ч.

BMW X3 M40i І BMW X3 M40d.

Основні характеристики продукту.

01

ВИТРИВАЛІСТЬ СПОРТСМЕНА.

01

ВИТРИВАЛІСТЬ СПОРТСМЕНА.

BMW X3 M40i.

Оснащений шестициліндровим бензиновим двигуном TwinPower Turbo потужністю 260 кВт / 354 к.с., підвіскою Adaptive M і BMW xDrive, BMW X3 M40i представляє ідеальне поєднання продуктивності та придатності для повсякденного використання.

02

ЕФЕКТИВНА ПОТУЖНІСТЬ.

02

ЕФЕКТИВНА ПОТУЖНІСТЬ.

BMW X3 M40d.

Поєднання 6-циліндрового дизельного двигуна M TwinPower Turbo, 8-ступінчастої трансмісії Steptronic Sport і BMW xDrive робить BMW X3 M40d потужним й ефективним спортивним автомобілем.

03

ВИПРОМІНЮЮЧИ УПЕВНЕНІСТЬ.

03

ВИПРОМІНЮЮЧИ УПЕВНЕНІСТЬ.

Зовнішній дизайн BMW X3 M40i і BMW X3 M40d.

На передній частині і з боків виділяються яскраві кольори фірмового кольору Cerium Grey - від заслінок повітрязабірників, решітки радіатора і до дзеркал заднього виду.

04

ВИСОКОЯКІСНА СПОРТИВНІСТЬ.

04

ВИСОКОЯКІСНА СПОРТИВНІСТЬ.

Дизайн інтер'єру BMW X3 M40i і BMW X3 M40d.

Інтер'єр підкреслює спортивну ДНК автомобіля. Кожна деталь говорить про продуктивність і високу якість: від орієнтованої на водія кабіни з шкіряним рульовим колесом М, педалей з нержавіючої сталі, до ергономічних спортивних сидінь.

Витрата палива та викиди СО2.

BMW X3 M(2):
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 10.5
Викиди CO2 в г/км (в змішаному циклі): 239
BMW X3 M Competition(2):
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 10.5
Викиди CO2 в г/км (в змішаному циклі): 239

BMW X3 M40i:
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 8.9
Викиди CO2 в г/км (в змішаному циклі): 204

BMW X3 M40d:
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 6.8-6.7
Викиди CO2 в г/км (в змішаному циклі): 179-176

Значення транспортних засобів, позначених (2), є попередніми.

Значення витрати палива, рівня викидів CO2 і споживання електроенергії були визначені відповідно до Регламенту (EC) № 715/2007 в редакції, що діяла на момент затвердження типу. Показники відносяться до автомобіля в базовій комплектації, пропонованого ринком Німеччини, а діапазон значень вказано з урахуванням можливого встановлення додаткового обладнання, використання різних варіантів колісних дисків і типів шин, пропонованих для обраної моделі.

Характеристики ефективності нейтралізації CO2 визначені відповідно до Директиви: 1999/94/EC і чинною редакцією Європейського регламенту. Представлені для цілей класифікації значення засновані на даних про витрату палива, рівень викидів CO2 і споживання електроенергії в циклі NEDC.

Більш детальна інформація про офіційний рівень витрати палива і точні значення викидів СО2 для нових легкових автомобілів наведені в довіднику «Витрата палива, рівень викидів CO2 і споживання електроенергії нових легкових автомобілів». Довідник можна отримати в дилерських центрах, а також переглянути за посиланням:

https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html