Із задоволенням за кермом

BMW Group представляє дизайн BMW iX - свого нового технологічного флагмана

Концепт BMW Vision iNEXT, показаний у вересні 2018 року, набуває реальних обрисів. BMW Group представляє дизайн-модель BMW iX - першого повністю електричного повнопривідного SAV, в якому втілилися основні ідеї концепту. Серійне виробництво моделі почнеться в 2021 році.

BMW iX - це нова інтерпретація дизайну, екологічності, задоволення від водіння, універсальності і розкоші. Спочатку створений для руху на електротязі, він переосмислює всю концепцію Sports Activity Vehicle (SAV) і відкриває новий досвід управління, відчуття внутрішнього простору, відносини між автомобілем і людиною.

Новий технологічний флагман від «цеху майбутнього» - BMW i

BMW iX максимально втілює характер бренду BMW i, місія якого - перетворити індустрію особистого транспорту. Сьогодні BMW i - «цех майбутнього» для всього концерну BMW Group.

- BMW Group постійно прагне перевинайти себе. Це центральний елемент нашої корпоративної стратегії, - каже голова правління BMW AG Олівер ЦИПС. - І BMW iX висловлює цей підхід в неймовірно концентрованій формі.

Автомобіль увібрав в себе всі останні розробки концерну в області дизайну, електрифікації, автономного і «підключеного» водіння. Концепція і дизайн BMW iX максимально екологічні. Це відбивається в покращеній аеродинаміці, полегшеної конструкції і широкому використанні натуральних і перероблених матеріалів.

Виробництво BMW iX - нового технологічного флагмана BMW Group - почнеться в другій половині 2021 року на заводі BMW Group в Дінгольфінге.

П'яте покоління платформи BMW eDrive забезпечує великий запас ходу

П'яте покоління технології електроприводу BMW eDrive, яке включає в себе два електродвигуни, силову електроніку, технологію зарядки і високовольтну батарею, гарантує виняткову ефективність нового SAV.

При цьому розроблена BMW Group силова установка виробляється екологічно відповідально - без використання рідкоземельних елементів. Акумулятори для BMW iX після вироблення свого ресурсу та утилізації зможуть бути використані повторно. А електроенергія, яка використовується для виробництва акумуляторних елементів і високовольтних батарей, надходить з поновлюваних джерел.

За розрахунками максимальна потужність силової установки перевищить 370 кВт / 500 к.с. Цього буде достатньо, щоб від 0 км / год до 100 км / год автомобіль розганявся менш ніж за 5 секунд. Завдяки енергоємності, що перевищує 100 кВт · год, високовольтна батарея останнього покоління забезпечує автомобілю запас ходу більше 600 км по циклу WLTP.

У той же час завдання нового технологічного флагмана - показати вкрай низький рівень споживання електроенергії для свого сегмента - менше 21 кВт · год на 100 км по циклу WLTP.

Швидка зарядка від мережі постійного струму: більше 120 км за 10 хвилин

Нова технологія швидкої зарядки дозволяє заряджати батарею BMW iX від мережі постійного струму потужністю до 200 кВт. З 10% до 80% ємності акумулятор можна зарядити менш ніж за 40 хвилин. Щоб збільшити запас ходу автомобіля на 120 з гаком кілометрів, буде потрібно всього 10 хвилин. Для повної зарядки високовольтної батареї за допомогою зарядного пристрою BMW Wallbox потужністю 11 кВт потрібно менше 11 годин.

Нові технології розвивають автономне водіння

Технології, застосовані в BMW iX, стануть платформою для подальшого розвитку автономного водіння і цифрових послуг. Рівень обчислювальної потужності автомобіля дозволяє обробляти вдвічі більше даних, ніж в інших автомобілях BMW.

- Разом з технологіями BMW iX ми встановлюємо нові стандарти в галузі. iX має більшу обчислювальну потужність для обробки даних, більш досконалими технологіями сенсорів, ніж у нових автомобілів нашої лінійки, і підтримує 5G. Крім того, він отримає нові функції автономного водіння і паркування, - говорить Франк Вебер, член правління BMW AG, відповідальний за розробку.

Свіжий дизайн створює нові враження від управління

Разом з BMW iX концерн переосмислює поняття екологічності, задоволення від керування автомобілем і навіть саму концепцію преміальності. Новаторський дизайн відкриває новий досвід управління, де головними стають самостійність автомобіля разом зі спокоєм і концентрацією на свої потреби всіх, хто знаходиться всередині.

Екстер'єр BMW iX являє собою нове бачення пропорцій великого SAV від BMW. Мінімальне використання ламаних ліній і великі рівні поверхні створюють відчуття впевненості. По довжині і ширині BMW iX можна порівняти з BMW X5, а по висоті, завдяки плавної лінії даху, майже ідентичний BMW X6. Колісна база в 3 000 мм і широка колія забезпечують комфорт в дальніх поїздках і спортивну обертальність, характерну для BMW.

У стандартній комплектації BMW iX буде обладнаний 20-дюймовими легкосплавними дисками в аеродинамічному дизайні. В якості опції будуть доступні 21- і 22-дюймові колеса Air Performance Wheels, які на 15% легше звичайних дисків, що допомагає додатково збільшити запас ходу.

Решітка радіатора стає інтелектуальної панеллю

Оскільки для охолодження системи електроприводу BMW iX потрібно трохи повітря, центральний елемент передньої частини кузова - це не решітка радіатора в буквальному сенсі, а панель, в яку інтегровані камери, радари та інші датчики. За рахунок покриття з поліуретану дрібні подряпини на панелі здатні зникнути самі - протягом 24 годин при кімнатній температурі і за п'ять хвилин при подачі теплого повітря.

Чітко спроектовані поверхні і непомітно інтегровані технології

З особливостей зовнішнього дизайну BMW iX можна відзначити найтонші фари, які коли-небудь встановлювалися на серійних автомобілях BMW, приховані висувні ручки, безрамкові бічні двері і двері багажника, яка повністю займає задню частину кузова.

Модель оснащується світлодіодними фарами вже в стандартній комплектації. Лазерні фари BMW Laserlight останнього покоління будуть доступні в якості опції. При цьому фари денного світла працюють як покажчики поворотів і винесені над основним блоком фар, що надає їм зовсім новий вид.

Ще одна особливість BMW iX - безліч елементів, які виявляють себе тільки тоді, коли наводяться в дію. Крім висувних дверних ручок, це, наприклад, заливна горловина омивача лобового скла, прихована під логотипом BMW на капоті, або камера заднього виду, інтегрована в логотип BMW на задніх дверях. Цей принцип дизайну ми назвали Shy Tech і активно застосували його не тільки в екстер'єрі, але і в інтер'єрі моделі.

- BMW iX демонструє, як технологіям можна надати дуже сучасний і емоційний дизайн. З технологічної точки зору це вкрай складний автомобіль, але він створює гранично точні і прості відчуття, - каже глава дизайну в BMW Group Адріан ван Хойдонк. BMW iX надає мобільний простір для життя, в якому люди будуть відчувати себе невимушено, а виявляється самим делікатним чином інтелект автомобіля безперервно буде цьому сприяти.

Інтер'єр ставить людину в центр уваги

Простір, поєднання якісних матеріалів, сидінь з інтегрованими підголівниками та великий панорамної даху створюють в місному салоні атмосферу розкішної кімнати відпочинку. В основі абсолютно нової архітектури салону BMW iX - функціональність, побудована на потребах і емоціях водія і пасажирів.

Завдяки електричної платформі в автомобілі відсутній центральний тунель, що підсилює відчуття простору і додає простір для ніг спереду і ззаду, а також дає додаткове місце для багажу. Центральна консоль автомобіля виглядає скоріше як меблі високої якості. На її нижньому рівні знаходяться підстаканники, місце для зберігання смартфона з індукційної зарядкою, гніздо на 12V і два порти USB-C.

Кількість моніторів і елементів управління в салоні мінімізовано: єдиний вигнутий дисплей BMW Curved Display об'єднує інформаційний дисплей з діагоналлю 12,3 дюйма і контрольний дисплей з діагоналлю 14,9 дюйма. Операційна система BMW разом з кермом шестикутної форми і новим тумблером для вибору передач створюють абсолютно новий досвід взаємодії з автомобілем.

Інтерфейси BMW iX інтуїтивно зрозумілі і стають помітними тільки коли необхідно. Принцип Shy Tech в дизайні інтер'єру простежується в таких деталях, як вбудовані динаміки, хитромудрі вентиляційні отвори, що підігріваються поверхні і непомітне розташування проектора BMW Head-Up Display в приладовій панелі.

Автомобіль в базовій версії буде обладнаний аудіосистемою c 12 динаміками і 205-ватним підсилювачем. В якості опції доступна система Harman / Kardon Surround Sound потужністю 655 Вт з 18 динаміками і семиполосний еквалайзером. Також в якості опції доступна аудіосистема Bowers & Wilkins Surround Sound з 30 динаміками потужністю 1615 Вт.

Полегшена конструкція і оптимізована аеродинаміка збільшують запас ходу

Інноваційні рішення, що полегшують конструкцію і поліпшують аеродинаміку, дозволяють BMW iX витрачати менше енергії. Конструкція кузова з каркасом, виконаним з алюмінію, і інноваційною системою Carbon Cage - що складаються з вуглепластикових компонентів боковин кузова, даху, панелі перед лобовим склом і рами заднього скла - забезпечують високу жорсткість при крученні. Це, в свою чергу, покращує маневреність і рівень захисту пасажирів при мінімальній вазі самої конструкції.

BMW iX може похвалитися видатним для свого класу коефіцієнтом опору - 0,25. Чудова аеродинаміка і складне поєднання матеріалів наділяють BMW iX одночасно дивно спокійними відчуттями від водіння і миттєвими й точними реакціями на рух акселератора і поворот керма.