BMW Group представляє нові BMW M5 та BMW M5 Competition

BMW Group представляє нові BMW M5 та BMW M5 Competition

Обидві моделі отримали переосмислений дизайн екстер'єру, нову концепцію управління і збільшений до 12,3 дюйма центральний дисплей. Нові амортизатори від BMW M8 Gran Coupe і перенастроєне шасі зробили керованість версії Competition ще точніше і підвищили рівень комфорту.

Обидві моделі отримали переосмислений дизайн екстер'єру, нову концепцію управління і збільшений до 12,3 дюйма центральний дисплей. Нові амортизатори від BMW M8 Gran Coupe і перенастроєне шасі зробили керованість версії Competition ще точніше і підвищили рівень комфорту.

Нове в екстер'єрі

Стилістичні зміни аналогічні модернізації громадянського BMW 5 серії: нова поєднана решітка радіатора, світлодіодні фари з тонкими контурами і задні світлодіодні ліхтарі зі зміненими L-образними елементами. Передній бампер став агресивнішим і придбав збільшені повітрозабірники. Змінилася форма заднього бампера: дифузор став більший, а здвоєні вихлопні патрубки M знайшли більш тонкі стінки.

BMW M5 Competition відрізняється чорною глянсовою обробкою деталей екстер'єру, таких як емблема M5 Competition, окантовка решітки радіатора, сітка на вентиляційних прорізах в передніх крилах, корпуси зовнішніх дзеркал, спойлер на кришці багажника і вставки в задньому бампері. Патрубки вихлопної системи M Sport оброблені чорним хромом.

Нове в салоні

Основні зміни в салоні – збільшений інформаційний дисплей діагоналлю 12,3 дюйма і нова концепція управління з прямим доступом до налаштувань автомобіля. Кнопка M Mode регулює інтенсивність втручання систем допомоги водієві. У режимі ROAD активовані всі системи, режим SPORT відключає втручання в гальмівну і рульову системи, а також переводить приладову панель і проекційний дисплей в режим M. Кнопка Setup відкриває доступ до налаштувань двигуна, підвіски, рульового управління і системи M xDrive.

Налаштувати параметри двигуна, підвіски, рульового управління і системи M xDrive можна за допомогою сенсорного дисплея і контролера iDrive. Червоні кнопки М1 і М2 на рульовому колесі M відповідають за перемикання між двома індивідуальними наборами налаштувань режиму роботи системи M xDrive, DSC, двигуна, трансмісії, амортизаторів, рульового управління і відображення режиму M View на проекційному дисплеї.

Широкий вибір систем допомоги водієві

Всі системи допомоги водієві та їх нові можливості громадянського BMW 5 серії доступні для BMW M5 і BMW M5 Competition. У списку опцій з'явився дистанційний запуск двигуна. При наявності опції комфортний доступ інтерактивний ключ BMW Display Key дозволяє використовувати деякі моделі смартфонів з технологією Near Field Communication (NFC) для блокування і розблокування автомобіля.

Нове в BMW M5 Competition

У BMW M5 Competition з'явився режим TRACK, призначений для гоночних трас. В цьому режимі відключаються системи допомоги водієві та функції, що забезпечують додатковий комфорт, також блокуються аудіосистема і інформаційний дисплей. Деактивуються система включення аварійної світлової сигналізації для попередження про екстрене гальмування і система попередження про зіткнення.

Автомобіль отримав змінені налаштування шасі та запозичені у BMW M8 Gran Coupe амортизатори. Також версія Competition відрізняється зменшеним на 7 мм дорожнім просвітом і доробками, зумовленими додатковою потужністю.

Технічні особливості

Cистема M xDrive з активним диференціалом M і трьома режимами забезпечує гармонійне поєднання повсякденної практичності та високої продуктивності на гоночній трасі. 4WD – базовий режим роботи, режим 4WD Sport додає автомобілю задньопривідний характер, а режим 2WD відключає систему DSC і гарантує досвідченим водіям максимальне задоволення від водіння.

Характер рульового управління M Servotronic можна налаштувати за допомогою двох доступних режимів COMFORT і SPORT. Динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів (VDC) налічує три режими роботи: COMFORT для щоденного використання, SPORT для поліпшення керованості на звивистих дорогах і SPORT+ для максимальних динамічних характеристик на гладкому асфальті. Стандартне оснащення для BMW M5 – 19-дюймові легкосплавні диски з шинами 275/40 R 19 і 285/40 R 19 ззаду. BMW M5 Competition оснащується кованими двоколірними 20-дюймовими дисками М з шинами 275/35 R 20 спереду і 285/35 R 20 ззаду.

Відмінні риси сімейства BMW M5 і версії Competition – алюмінієвий капот, передні крила з вентиляційними прорізами і емблемами M, обтічні зовнішні дзеркала M і дах з вуглепластика (CFRP). Стандартне обладнання для BMW M5 і BMW M5 Competition – складова гальмівна система M з перфорованими шестипоршневими фіксованими супортами спереду і однопоршневими супортами з плаваючою скобою ззаду. Гальмівні супорти пофарбовані в синій колір. Опціонально пропонується карбоно-керамічна гальмівна система M з золотисто-матовими супортами з логотипом M. Вона стійка до перегріву і зносу, а також легше на 23 кг стандартної.