Концепт BMW iX3. Перший електричний SAV.

Концепт BMW iX3. Перший електричний SAV.

Концерн BMW Group представляє концепт BMW iX3 - перший повністю електричний Sports Activity Vehicle (SAV) з класичної модельної лінійки BMW. Концептуальна модель, що дебютує на міжнародному автосалоні в Пекіні, відображає стратегічну мету концерну - зміцнення лідерських позицій в сфері електричної мобільності. Розширення модельної гами екологічно нейтральних автомобілів є одним з елементів стратегії BMW Group NUMBER ONE> NEXT.

Концерн BMW Group представляє концепт BMW iX3 - перший повністю електричний Sports Activity Vehicle (SAV) з класичної модельної лінійки BMW. Концептуальна модель, що дебютує на міжнародному автосалоні в Пекіні, відображає стратегічну мету концерну - зміцнення лідерських позицій в сфері електричної мобільності. Розширення модельної гами екологічно нейтральних автомобілів є одним з центральних елементів стратегії BMW Group NUMBER ONE> NEXT і концепції ACES (Automated, Connected, Electrified & Services), за допомогою яких концерн здійснює трансформацію автомобільного ринку майбутнього.

Серед інновацій, представлених в BMW Concept iX3, - п'яте покоління технології BMW eDrive. Електродвигун, трансмісія і силова електроніка тепер згруповані в новому, окремому компоненті, що є ключовою перевагою нової системи. Електропривод п'ятого покоління, розроблений підрозділом BMW i, також включає в себе більш потужні батареї. Експлуатаційні характеристики автомобіля вийшли на новий рівень завдяки використанню цих передових технологій, які вперше представлені в повністю електричному SAV.

Концепт BMW iX3 - представник класичної модельної гами BMW Group - отримав електропривод п'ятого покоління, спочатку створений для моделей суббренда BMW i. В майбутньому і інші повністю електричні автомобілі основної модельної лінійки BMW Group будуть прикрашені логотипами BMW i. На концепт BMW iX3 вони розташовуються як збоку, так і в задній частині автомобіля. Технологія BMW eDrive вже сьогодні є частиною plug-in гібридного приводу, використовуваного в моделях BMW iPerformance і MINI Cooper S E Countryman ALL4. У BMW Concept iX3 повністю електричний привід забезпечується самим передовим на даний момент поколінням цієї технології. Майбутня серійна версія електричного SAV буде користуватися технологічною базою, що лежить в основі трансмісії BMW iNext, яку представлять в 2021 році.

Екологічно нейтральна мобільність завдяки гнучкій архітектурі.

Світовою прем'єрою концепту iX3 BMW Group відкриває нову главу своєї стратегії електрифікації. У майбутньому компанія представить гнучкі, ще більш досконалі архітектурні рішення для автомобілів з переднім, заднім і повним приводами, що дозволить оснащувати автомобілі концерну різними типами силових агрегатів. При необхідності в будь-яку модель можна буде інтегрувати як двигун внутрішнього згоряння, так і plug-in гібридний привід або електромотор з акумуляторними батареями.

П'яте покоління електроприводу BMW eDrive також значно спрощує його інтеграцію в автомобілі різної архітектури. Окремі компоненти нової технології виділяються меншою вагою, кращою масштабністю і надзвичайно компактними розмірами. До того ж вони відрізняються гнучкою модульною конструкцією і тому можуть використовуватися різними способами. BMW X3, що послужив основою концепту, є однією з перших моделей, архітектура яких демонструє таку гнучкість. Крім того, BMW Concept iX3 оснащений спеціально розробленим заднім підрамником і має доопрацьовану ходову частину.

Масштабуючі компоненти, гнучке виробництво.

BMW eDrive п'ятого покоління відрізняє надзвичайно компактний дизайн. Електродвигун, трансмісія і силова електроніка тепер згруповані в один вузол, що значно спрощує їх інтеграцію в різні транспортні засоби. Крім того, модульна конструкція дозволяє адаптувати їх до необхідних рівнів продуктивності і доступного простору. Іншою характерною особливістю є повна відмова від використання в електродвигуні рідкоземельних металів, завдяки чому виробництво не буде залежати від їх доступності.

Модульний підхід також застосований в процесі розробки високовольтної батареї наступного покоління. Досвід, накопичений BMW i, а також експертиза BMW Group в розробці акумуляторних батарей широко застосовуються для подальшого вдосконалення продуктивності, енергоспоживання, швидкості зарядки і довговічності цих елементів.

Подібно архітектурам транспортних засобів і технології майбутнього eDrive, міжнародна виробнича мережа BMW Group також націлена на забезпечення високого рівня гнучкості у виробництві моделей з електроприводом. Електромобілі вже сходять з конвеєрів десяти заводів BMW Group по всьому світу. Компоненти eDrive для цих автомобілів поставляються з заводів в Дінгольфінге (Німеччина), Шеньяні (Китай) і Спартанберге (США). При цьому головну роль відіграє підприємство в Дінгольфінзі, яке є основним виробничим центром для BMW i. Серійна версія BMW Concept iX3 буде випускатися на спільному підприємстві BMW Brilliance Automotive в китайському Шеньяні.

Потужність 270 к.с. і більше 400 кілометрів на одній зарядці.

Електродвигун п'ятого покоління, розроблений для BMW Concept iX3, розвиває максимальну потужність більше 200 кВт / 270 к.с. Створена спеціально для цієї моделі високовольтна батарея відрізняється запасом енергії більше 70 кВтг, що досить для подолання понад 400 кілометрів пробігу відповідно до методики тестового циклу WLTP. BMW Concept iX3 є ще один етап на шляху до екологічно чистого транспорту у відповідності зі стратегією електрифікації BMW Group. Таким чином, цей SAV прокладає шлях для революційно нового задоволення від водіння BMW.

Ще однією особливістю високовольтної батареї, розробленої для п'ятого покоління технології eDrive, є оптимізований процес зарядки. Система накопичення енергії має спеціально розроблений блок управління і призначена для підключення до станцій швидкої зарядки потужністю до 150 кВт. Високовольтна батарея може бути заряджена всього за 30 хвилин від однієї з таких станцій.

Особливий дизайн електромобілів BMW.

Характерна решітка радіатора і емблема бренду в передній частині вказують на приналежність до бренду BMW i. Закриті подвійні грати з синіми акцентами продовжують дизайнерську концепцію, раніше продемонстровану в концепті BMW i Vision Dynamics. Закрита радіаторна решітка зменшує опір повітря і покращує аеродинамічні властивості автомобіля.

Відмінні риси BMW Concept iX3 включають закриту радіаторну решітку з синьою окантовкою BMW i, логотипи бренду попереду і вздовж бічних накладок порогів, а також дифузор того ж синього кольору, вбудований в задній бампер. Ці стильні деталі контрастують з матовим забарвленням зовнішніх поверхонь в кольорі Moonstone Silver. Концепт також оснащений легкосплавними колесами в аеродинамічному оптимізованому дизайні.

Поряд зі світовою прем'єрою BMW Concept iX3, BMW Group також демонструє в Пекіні і концепт BMW i Vision Dynamics, підкреслюючи зовнішні відмінності брендів BMW і BMW i. Концепт BMW i Vision Dynamics характеризується новаторським дизайном, розробленим ексклюзивно для моделей BMW i. У той же час BMW Concept iX3 хоч і вирізняється з-поміж інших моделей, але має впізнаваний образ практичного і ґрунтовного SAV, про електричну суть якого говорять дизайнерські елементи з лінійки BMW i.