Нові BMW M8.

Нові BMW M8.

BMW Group представляє купе і кабріолети BMW M8, а також їх трекові версії Competition. Світова прем'єра відбудеться на заході BMW Group #NextGen, яке здійсниться в BMW Welt у Мюнхені з 25 по 27 червня 2019 року.

BMW Group представляє купе і кабріолети BMW M8, а також їх трекові версії Competition. Світова прем'єра відбудеться на заході BMW Group #NextGen, яке здійсниться в BMW Welt у Мюнхені з 25 по 27 червня 2019 року.

Нові BMW M8 пускає в хід 4,4-літровий V8, що видає 600 к.с. (625 к.с. для версій Competition). Найпродуктивніший серійний силовий агрегат, коли-небудь створений для BMW M, працює в парі з 8-ступінчастою коробкою передач M Steptronic, а за передачу потужності на дорозі відповідає система інтелектуального повного приводу M xDrive з активним М диференціалом. На BMW M8 дебютує інтегрована гальмівна система, що поєднує в одному блоці активацію, посилення і управління гальмуванням. Водій може налаштувати зворотний зв'язок на педалі, вибравши режим Comfort або Sport.

У порівнянні з BMW 8 серії змінені настройки пружин і амортизаторів, збільшена жорсткість стабілізаторів, збільшена жорсткість кузова, штатний розмір шин - 275/35 R20 спереду і 285/35 R20 ззаду. Крім того, BMW M8 Competition Coupe і M8 Competition Cabrio отримали більш жорсткі опори двигуна і збільшений розвал передніх коліс. Поліпшилася продуктивність системи охолодження, з'явилися додаткові масляні радіатори двигуна і коробки передач. Система динамічної стабілізації DSC має режим M Dynamic, що допускає істотну пробуксовку коліс.

Система повного приводу M xDrive з активним M диференціалом має три режими. За замовчуванням задіяний тип приводу 4WD. При активації режиму 4WD Sport велика частина потужності двигуна підводиться до задніх коліс, в режимі 2WD деактивує система DSC - і водій залишається один на один з «чесним» заднім приводом. Всі BMW M8 стандартно оснащені опцією M Driver's Package, яка відсуває ліміт максимальної швидкості до 305 км/год і дозволяє пройти один з курсів в центрі майстерності водія BMW Driving Experience.

Нова кнопка Setup на центральному тунелі - це прямий доступ до налаштувань двигуна, амортизаторів, рульового управління, трансмісії M xDrive і гальмівної системи, для адаптації їх під особисті переваги і дорожню ситуацію. Традиційними M клавішами на кермі можна активувати один з двох персональних варіантів їздових налаштувань.

Також з'являється нова кнопка M Mode, яка дозволяє змінювати налаштування асистентів водіння, проекційного дисплею і виду приладової панелі. Водій може вибрати між режимами Road і Sport, а версії Competition мають додатковий режим Track.

Автомобілі спочатку розроблялися з прицілом на гоночний трек, тому настройка їздових характеристик проходила на тестовому полігоні в Мірамас на півдні Франції, зимовому тестовому центрі у Ар'єплуг в Швеції і на легендарній «Північній петлі» Нюрбургрингу.

Зміни в зовнішності продиктовані завданням знизити вагу і досягти більшої аеродинамічної ефективності. Зовні це елементи з M-дизайном: збільшені повітрозабірники, розширені арки передніх коліс зі збільшеними повітроводами, оптимізована аеродинаміка зовнішніх дзеркал, задній спойлер, дифузор і чотири патрубки вихлопної системи. Версія купе оснащена дахом з карбону, крім того, опціонально можна замовити пакет екстер'єру M Carbon, в який входять різні елементи з карбону, в тому числі задній спойлер, задній дифузор, корпуси дзеркал і вставки в передньому бампері. У салоні з'явилися нові спортивні сидіння і новий селектор автомата.