Із задоволенням за кермом

Новий BMW M4 Competition Convertible с M xDrive

Відчуття загострюються з відкритим верхом. Зустрічайте абсолютно новий BMW M4 Competition Convertible з повнопривідною трансмісією M xDrive.

BMW M GmbH додає ексклюзивну модель до свого модельного ряду потужних спортивних автомобілів преміум-класу. Початок виробництва нового BMW M4 Competition Convertible – липень 2021 року.

Автомобіль оснащується рядним шестициліндровим двигуном M TwinPower Turbo потужністю 510 к.с. і восьмиступінчастою трансмісією M Steptronic з технологією Drivelogic. Можливість скласти дах підсилює гостроту відчуттів від керування автомобілем BMW M.

Що нового?

  • Інноваційна технологія складного верху, що поєднує переваги м'якого і жорсткого даху.
  • Інтелектуальна система повного приводу M xDrive. 
  • Збільшена жорсткість кузова кабріолету для справжнього задоволення від керування.
  • Система Active Sound Design, яка посилює акустичний ефект звучання двигуна в салоні.

Що важливо?

  • Рядний шестициліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo, що розвиває 510 к.с. і 650 Н·м.
  • Розгін з 0 до 100 км/год за 3,7 секунди, максимальна швидкість – 250 км/год або 280 км/год з пакетом M Driver's Package.
  • Виробництво BMW M4 Competition Convertible з системою M xDrive почнеться у липні 2021 року на заводі BMW Group в Дінгольфінзі.

Особливості екстер'єру.

У новому поколінні BMW M4 Competition Convertible з системою M xDrive став більшим і зберіг естетику пропорцій кузова. Довжина автомобіля збільшилася на 122 мм у порівнянні з попереднім поколінням моделі і тепер становить 4794 мм.

Колісна база склала 2857 мм (+45 мм). Ширина збільшилася на 17 мм і досягла 1887 мм. Висота BMW M4 Competition Convertible з M xDrive з піднятим верхом – 1395 мм.

Єдині деталі екстер'єру, які пов'язують BMW M4 Competition Convertible з M xDrive і стандартний кабріолет BMW 4 серії – це двері, конструкція складного верху, кришка багажника, скління і оптика.

Вертикальна решітка радіатора BMW – яскравий дизайнерський акцент і водночас ефективний спосіб охолодження двигуна. Світлодіодні фари містять виразні денні ходові вогні з U-подібною графікою, а в якості опції пропонуються адаптивні світлодіодні лазерні фари з технологією BMW Selective Beam.

Силует кабріолета BMW M4 Competition Cabrio поєднує в собі спортивність і елегантність. Колісні арки стали ширше, щоб вмістити великі колеса, а в передні крила інтегровані характерні повітроводи BMW M. На бічних порогах з'явилися аеродинамічні елементи чорного кольору, дизайн яких відсилає до найпершого кабріолету BMW M3. Вихлопні труби діаметром 100 мм гармонійно інтегровані в розвинений дифузор.

BMW M4 Competition Cabrio з M xDrive оснащується легкосплавними колісними дисками M діаметром 19 дюймів спереду і 20 дюймів ззаду у стандартній комплектації. Для нового кабріолета BMW M4 Competition доступні вісім варіантів забарвлення кузова, включаючи ексклюзивний колір Sao Paulo Yellow, червоний металік Toronto Red і зелений металік Isle of Man Green.

Також клієнтам пропонуються ефектні варіанти забарвлення з лінійки кольорів BMW Individual, включаючи кілька кольорів з морозним ефектом.

Дах може бути виконаний у кольорах Black і Anthracite Silver, а в якості опції доступні зовнішні дзеркала заднього виду в колір кузова і хромовані патрубки вихлопної системи.

Інноваційний м'який верх.

Ключовий елемент нового BMW M4 Competition Convertible з M xDrive – складний дах. Практичність жорсткої конструкції тут об'єднана з естетикою тканинного виконання. Дах нового кабріолета майже на 40% легше жорсткого складного верху попереднього покоління BMW M4 Convertible. При цьому рівень акустичного і кліматичного комфорту тут значно перевищує показники звичайної тканинної конструкції.

Дах нового BMW M4 Competition Convertible з M xDrive складається з рами, великих панелей зі стільниковою структурою, багатошарової ізоляції, заднього скління і тканинного покриття. Матеріал оббивки прилягає до кузова рівно і без стиків, що гарантує оптимальні аеродинамічні властивості і тишу в салоні під час руху.

У процесі трансформації три сегменти даху складаються в компактне відділення позаду пасажирської частини салону. Нова конструкція займає набагато менше місця, ніж раніше. Об'єм багажного відділення складає 300 літрів зі складеним верхом і 385 літрів – з піднятим.

Наявність електроприводу робить процес трансформації практично безшумним. 

Натиснувши кнопку на центральній консолі під час руху зі швидкістю до 50 км/год, водій може підняти або скласти дах всього за 18 секунд.

Інтер'єр.

Дизайн чотиримісного інтер'єру з індивідуальними сидіннями на задньому ряду уособлює спортивний характер моделі BMW M4 Competition Convertible з M xDrive.

Його підкреслюють такі деталі, як рульове колесо М зі шкіряним оздобленням і підрульовими пелюстками, оформлення селектора коробки передач, а також кнопки режимів M Mode і Start/Stop червоного кольору. 

У стандартне оснащення BMW M4 Competition Cabrio з M xDrive включені спортивні сидіння М з підігрівом, розвиненою бічною підтримкою, регульованими підголівниками і підсвічуванням логотипу М4. Вони можуть бути додатково оснащені обігрівом шиї і вентиляцією.

Розширена обробка шкірою Merino доступна в чотирьох кольорах. Крім того, додатково пропонуються по чотири варіанти розширеної або повної обробки шкірою BMW Individual Merino.

Ефектним доповненням інтер'єру стануть опціональні ремені безпеки M з прострочкою в кольорах BMW M GmbH. Також в якості опції запропоновані карбонові сидіння М, які посилюють атмосферу справжнього гоночного автомобіля.

Силовий агрегат.

Рядний шестициліндровий двигун об'ємом 3,0 л і потужністю 510 к.с. поєднує в собі фірмовий високооборотний характер двигунів BMW M GmbH і новітню технологію M TwinPower Turbo. Силовий агрегат відрізняється лінійною і стабільною тягою у верхньому діапазоні оборотів.

Новий BMW M4 Competition Convertible з системою M xDrive розвиває на 60 к.с. і 100 Н·м більше, ніж попереднє покоління моделі. При цьому максимальний крутний момент в 650 Н·м досягається в діапазоні від 2750 до 5500 об/хв, в той час як максимальна потужність в 510 к.с. доступна в проміжку з 5510 до 7200 об/хв.

Розгін з 0 до 100 км/год займає всього 3,7 секунди, а розгін з 0 до 200 км/год – 13,1 секунди. Пакет M Driver's Package збільшує максимальну швидкість з 250 км/год до 280 км/год. 

За емоційно насичений звук відповідає вихлопна система М. Коли верх кабріолета знаходиться в складеному стані, звучання стає ще більш яскравим і спортивним.

Завдяки системі Active Sound Design звук двигуна транслюється в салон через аудіосистему автомобіля, забезпечуючи водієві та пасажирам потужний акустичний ефект навіть при піднятому даху.

Система повного приводу M xDrive.

Вперше для середньорозмірних спорткарів BMW M став доступний інтелектуальний повний привід. У його конструкції використана багатодискова муфта з електронним управлінням. Вона забезпечує плавний розподіл тяги між передніми і задніми колесами, зберігаючи при цьому фірмовий характер М з акцентом на задню вісь.

Особливу увагу було приділено оптимізації подачі масла, завдяки чому багатодискова муфта готова до найбільш насичених трек-днів.

Активний задній диференціал М пов'язаний з антипробуксовочною системою M Traction Control, яка має 10 ступенів контролю тяги, і системою динамічного контролю стійкості (DSC). Результат злагодженої роботи цих компонентів – миттєва реакція на будь-які зміни дорожньої ситуації.

В меню налаштувань автомобіля доступні три режими розподілу тяги. В режимі 4WD досягається максимальне зчеплення з дорогою. При цьому розподіл тяги акцентовано на задню вісь. Активація режиму 4WD Sport направляє ще більше тяги на задні колеса, що дозволяє виконувати керовані ковзання. Нарешті, водій може відключити систему DSC і активувати режим 2WD, в якому весь крутний момент передається виключно на задню вісь.

Особливості шасі.

Характер керованості BMW M4 Competition Convertible з M xDrive поєднує в собі високу точність, передбачуваність в граничних режимах і зручність в повсякденному використанні.

Конструкція кузова і шасі нового BMW M4 Competition Convertible з M xDrive спрямована на досягнення максимальної жорсткості і найвищої динаміки руху. Всі моделі лінійки BMW M4 містять цілий комплекс спеціальних елементів, покликаних підвищити жорсткість при поздовжніх і поперечних навантаженнях.

У число таких компонентів входять розпірки жорсткості, що зв'язують опори передніх стійок між собою і з передньою поперечиною моторного відсіку.

Особливий підрамник передньої осі доповнений цільною алюмінієвою пластиною, яка жорстко з'єднана інтегрованими розпірками з силовими елементами бічних порогів і моторного відсіку.

У центральній і задній секціях днища також присутні розпірки, поперечина і спеціальний задній підрамник, який жорстко з'єднаний з кузовом. Крім того, BMW M4 Competition Convertible з системою M xDrive додатково оснащений індивідуальним пакетом торсіонних стійок у задній частині кузова. 

Модернізована передня двоважільна підвіска враховує ті вимоги, які пред'являє система повного приводу M xDrive. Крім особливої геометрії, а також більш легкої і міцної конструкції, вона відрізняється рульовим механізмом з іншим передавальним відношенням. Для задньої п'ятиважельної підвіски були розроблені спеціальні поперечні важелі, а також змінені кінематика і еластокінематіка.

Змінена кінематика передньої осі призводить до значної зміни зусилля на рульовому колесі. Рульове управління M Servotronic забезпечує, з одного боку, високу точність при проходженні поворотів, а з іншого – легкість при маневруванні та паркування.

Блок управління стандартної адаптивної підвіски М постійно аналізує стан кузова, стан дорожнього полотна і настройки рульового управління. Електромагнітні клапани створюють потрібну амортизируючу силу всього за кілька мілісекунд, забезпечуючи максимальний комфорт в русі й оптимальний контакт з дорожнім покриттям.

Інтегрована гальмівна система BMW M4 Competition Cabrio з M xDrive здатна варіювати гальмівне зусилля за допомогою електричного приводу.

Доступні два варіанти налаштувань чутливості: комфортний або спортивний. Ця система поєднується як зі стандартною складовою гальмівної системи, так і з опціональною карбоно-керамічною гальмівною системою M.